keetieee schreef:en dan te bedenken dat ik er 3 dagen daarvoor nog ben geweest je zou ze maar tegen komen..duik snel de bosjes in (alsk snel genoeg ben :S )
hahaha sorry

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keetieee schreef:en dan te bedenken dat ik er 3 dagen daarvoor nog ben geweest je zou ze maar tegen komen..duik snel de bosjes in (alsk snel genoeg ben :S )
Citaat:tja, naar mijn mening hadden ze maar wat meer pijltjes moeten schieten!! dat is een stul minder erg dan een stroomschok! Moet dat dier voordat hij op iemands bord terrechtkomt ook nog doodsangsten uitstaan voordat hij doodgaat!?
Ellebel schreef:Citaat:tja, naar mijn mening hadden ze maar wat meer pijltjes moeten schieten!! dat is een stul minder erg dan een stroomschok! Moet dat dier voordat hij op iemands bord terrechtkomt ook nog doodsangsten uitstaan voordat hij doodgaat!?
Nee dat is lekker, dat beest voldarten met pijltjes tot ie uiteindelijk na een heel eind rennen met die dingen in zn lijf door de poten zakt.Dat levert pas echt stress op. Met een stroomstoot zijn ze meteen weg.
Vind het wel grappig dat er dagelijks ik-weet-niet-hoeveel menselijke ellende op tv is, stervende kinderen, mensen die hun hele familie kwijt zijn geraakt, en dat niemand daar blijkbaar geschokt genoeg van is om er een topic over te openen. Maar als er dan een beest gedood wordt is het ineens zo schokkend en dramatisch...terwijl er veel mensen zijn die vanavond gewoon weer zonder gewetensnood een stukje vlees naar binnen schuiven. Ik vind dat zo hypocriet, het moet wel gebeuren maar we hoeven het niet te zien, want iedereen die in het slachthuis werkt is een dierenbeul en het is zooo zielig voor die dieren etc. Ik ben al behoorlijk vaak in het slachthuis geweest en eet er geen stukje vlees minder om. Maar ik weet tenminste hoe het zit en klets niet maarzo een eind raak.
piet_Ethel schreef:Ik reageer hier op de stier. Mijn reacite is uit me hart gegrepen, Zolang er slachthuizen zijn. Zolang blijft de mens een beest. voor de stier was geen vluchten mogelijk, maar hij is onschuldig later toch nog afgemaakt na zijn vlucht, er komt een tijd voor de mens die de dood van de stier op zijn geweten heeft eens ook wil vluchten maar deze lieden worden alsnog schuldig afgemaakt. de stier daar wil ik mee in de hemel zijn want de mensen die het dier hebben gedood zal daar niet zijn dus VREDE in de nieuwe hemel en nieuwe aarde zonder dierenmoordenaars SJALOOM