Ten eerste zoiets zou niet mogen gebeuren en hoe kan zoiets gebeuren?
Dat arme mannetje van 8 jaar die houdt daar zijn hele leven een trauma aan over

Ik vind dit echt te ziek voor woorden!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Wind schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar krijgen kinderen van 9 en 11 krijgen em al omhoog dan?
Puur fysiek gezien kan een baby al een erectie krijgen maar het is a) weird dat zulke jonge kinderen op het idee komen en b) het nog uitvoeren ook.
Echt heel heel triest.
Sander_ schreef:Gadverdamme, hoe zoiets mogelijk is.
En dan al niet te bedenken wat dat later voor een lekkertjes worden, als ze met 9 jaar al zoiets doen... hoe krijgen ze het in hun gestoorde kop.
Ik hoop voor hen dat ze hulp krijgen, misschien kan die 'ziekte' (zo zal ik het maar even noemen) op die jonge leeftijd er nog uit geholpen worden.
Heel veel sterkte natuurlijk aan het slachtoffertje. Hopelijk krijgt ook hij goede hulp.
Marreke schreef:Arme kinderen, alledrie...
Ik kan mij niet voorstellen dat een kind van 9 of 11 zèlf op dit soort ideeën komt, daar moet iets aan voorafgegaan zijn.
En daarom mijn "Arme kinderen, alledrie..."
Douni schreef:Belachelijk! Hoe komen die kinderen er hemelsnaam op om zoiets te doen!
Toen ik die leeftijd was, was ik daar absoluut niet mee bezig, verre van dat.
Wat verschrikkelijk zeg, zo jong en al zulke daden...
daantjuhhh schreef:Douni schreef:Belachelijk! Hoe komen die kinderen er hemelsnaam op om zoiets te doen!
Toen ik die leeftijd was, was ik daar absoluut niet mee bezig, verre van dat.
Wat verschrikkelijk zeg, zo jong en al zulke daden...
nou op die leeftijd vond ik zoenen zelfs nog vies en zei ik dat ik dat later nooit zou gaan doen...