Citaat:De kleine Mexicaan mag dan een geweldig geheugen hebben, vermoedelijk begrijpt hij niet wat hij vertelt.
Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... d=G33RL9JI
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De kleine Mexicaan mag dan een geweldig geheugen hebben, vermoedelijk begrijpt hij niet wat hij vertelt.
randie schreef:laat hem eerst even op sociaal en emotioneel gebied ontwikkelen, want zo ontwikkel je denk ik wel een "contactgestoord" iemand. Hij moet gewoon ook vrienden van zijn leeftijd hebben, want ik neem aan dat ze op de universiteit hem niet meenemen om een biertje te drinken :p
superfries schreef:Ik heb zelf net de test op mensa.nl gemaakt. Had niet door dat het op tijd ging dus ben tussendoor rustig gaan eten. Score viel me niet tegen
mandy101 schreef:oke het is vervelend voor het jongetje dat hij neit naar de universiteit mag.
Maar ik ben het wel met die directeur eens, ik zou me ook echt niet laten operen door een jongertje van 13.
Een jong kind zou denk ik ook niet de verantwoordelijkheid aan kunnen.
Freggel schreef:Ouders kunnen hun kind wel pushen om dingen te doen die ze eigenlijk niet willen.
Juist ouders hebben vaak ongemerkt maar soms ook heel bewust een sterke invloed op hun kind.
Ik denk ook zeker dat de ouders in deze een rol hebben gespeeld. Een 6-jarige rijdt tenslotte niet zelf ergens naar toe om een lezing te geven. hoe begaafd dan ook