Dat zijn de lettergrepen, en ik wil het ook nog wel voor ze spellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GMVD schreef:Weet je wat ik erg vind? Freshh maakt een geintje en ja; misschien is het wel zo'n Lonsdale'r, het zij zo! Het ergste vind ik dat dat meisje een grapje maakt van 'ik vind die meiden wel cool' en dat ze gewoon door een beheerder/mod is geblocked voor een dag! Echt belachelijk! Maar goed, ze komt zsm weer treug. Ik ken haar niet persoonlijk, dus dat is niet zo. Ik vind rascisme vreselijk en walgelijk en onnodig. Ik vind dit bandje zwaar zielig! En ik weet zeker dat Freshh het met mij eens is. So; I've Said!
Tellie schreef:GMVD schreef:Weet je wat ik erg vind? Freshh maakt een geintje en ja; misschien is het wel zo'n Lonsdale'r, het zij zo! Het ergste vind ik dat dat meisje een grapje maakt van 'ik vind die meiden wel cool' en dat ze gewoon door een beheerder/mod is geblocked voor een dag! Echt belachelijk! Maar goed, ze komt zsm weer treug. Ik ken haar niet persoonlijk, dus dat is niet zo. Ik vind rascisme vreselijk en walgelijk en onnodig. Ik vind dit bandje zwaar zielig! En ik weet zeker dat Freshh het met mij eens is. So; I've Said!
Dat soort opmerkingen zijn dus echt niet grappig.
Daar kwets je mensen mee.
Justy schreef:Daphnezz schreef:We moeten dit niet serieus nemen...
Volgens mij moeten we dit enorm serieus nemen. Ik begrijp je punt wel, zoiets zou eigenlijk helemaal geen aandacht moeten krijgen, maar het is niet voor niks dat er steeds meer geweldplegingen met een racistische achtergrond plaatsvinden, het is niet voor niks dat zulke meisjes en hun moeder voet aan de grond krijgen bij een behoorlijke groep mensen.
Juist in deze tijd is het zo enorm belangrijk dat mensen leren hun onderlinge verschillen te zien als iets moois, als iets dat de wereld verrijkt en kleur geeft. Juist nu moeten mensen gaan leren dat ze anderen niet hoeven te veroordelen, omdat ze zelf ook niet veroordeeld willen worden.
LilyLuna schreef:Als ik in de ban-lijst kijk zie ik dat Freshh is geband voor het maken van een SA, dus dan zal zij ook wel die meid geweest zijn die hier zei dat ze Hitler zo cool vond.Puur om te stangen.
Dat vind ik pas belachelijk.
Avanti schreef:Zullen we ze eens uitnodigen kamp vught? Echt idioot de holocast ontkennen dan ben je naar mijn idee al zo dom als een ezel.
Die meiden hebben hun leven lang niks anders gehoord dan ga je het vanzelf geloven.
Ik werd gister begroet met 'white power' dacht ook van what the f*ck?? Moet niet gekker worden..