Prussian Blue: Racistische Olsen look-a-likes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ronja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:55

i-di-oot.
Dat zijn de lettergrepen, en ik wil het ook nog wel voor ze spellen

botje

Re: Prussian Blue: Racistische Olsen look-a-likes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:14

OK, dit is dus echt ziek he..

Ik denk inderdaad ook niet dat dit in Europa gaat doorbreken. Maar dat komt omdat Europa Hitler heeft meegemaakt, en Amerika niet ontzettend veel met deze oorlog te maken heeft gehad, in ieder geval niet zo veel slachtoffers. Hier ligt het dus veel gevoeliger. Hun kennis wat dat betreft zal wel erg beperkt zijn, want de Holocaust kun je gewoon niet ontkennen.

Dit is dus gewoon zo dom, hoe kun je je kinderen dit laten doen, ze weten niet eens waar ze het over hebben...

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:39

GMVD schreef:
Weet je wat ik erg vind? Freshh maakt een geintje en ja; misschien is het wel zo'n Lonsdale'r, het zij zo! Het ergste vind ik dat dat meisje een grapje maakt van 'ik vind die meiden wel cool' en dat ze gewoon door een beheerder/mod is geblocked voor een dag! Echt belachelijk! Maar goed, ze komt zsm weer treug. Ik ken haar niet persoonlijk, dus dat is niet zo. Ik vind rascisme vreselijk en walgelijk en onnodig. Ik vind dit bandje zwaar zielig! En ik weet zeker dat Freshh het met mij eens is. So; I've Said!

Dat soort opmerkingen zijn dus echt niet grappig.
Daar kwets je mensen mee.

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:52

Communicatie is sowieso al moeilijk. Maar via internet vatten mensen al helemaal snel dingen verkeerd op. Ieders eigen verantwoordelijkheid om zich zo uit te drukken dat het duidelijk is wat je bedoeld. En bij Freshh kon ik iig niet zien of het een grapje was. Los van de vraag of zulke grapjes gepast zijn of moeten kunnen. En op Bokt heb ik mensen voor minder al wel een ban zien krijgen.

GMVD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:02

Ja, bokt kan aardig zeuren voor wat dat betreft, maar in sommige gevallen is dat ook echt wel nodig! Ik zeg ook niet dat ik het grapje leuk vond, verre van dat, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus bedoeld.

dwaallicht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:04

Tellie schreef:
GMVD schreef:
Weet je wat ik erg vind? Freshh maakt een geintje en ja; misschien is het wel zo'n Lonsdale'r, het zij zo! Het ergste vind ik dat dat meisje een grapje maakt van 'ik vind die meiden wel cool' en dat ze gewoon door een beheerder/mod is geblocked voor een dag! Echt belachelijk! Maar goed, ze komt zsm weer treug. Ik ken haar niet persoonlijk, dus dat is niet zo. Ik vind rascisme vreselijk en walgelijk en onnodig. Ik vind dit bandje zwaar zielig! En ik weet zeker dat Freshh het met mij eens is. So; I've Said!

Dat soort opmerkingen zijn dus echt niet grappig.
Daar kwets je mensen mee.

Als ik in de ban-lijst kijk zie ik dat Freshh is geband voor het maken van een SA, dus dan zal zij ook wel die meid geweest zijn die hier zei dat ze Hitler zo cool vond.Puur om te stangen.
Dat vind ik pas belachelijk.

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:08

Dát is inderdaad echt heel erg laag. Een mislukt grapje was nog te begrijpen, maar die SA? Belachelijk!

Daphna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:32

Justy schreef:
Daphnezz schreef:
We moeten dit niet serieus nemen...

Volgens mij moeten we dit enorm serieus nemen. Ik begrijp je punt wel, zoiets zou eigenlijk helemaal geen aandacht moeten krijgen, maar het is niet voor niks dat er steeds meer geweldplegingen met een racistische achtergrond plaatsvinden, het is niet voor niks dat zulke meisjes en hun moeder voet aan de grond krijgen bij een behoorlijke groep mensen.

Juist in deze tijd is het zo enorm belangrijk dat mensen leren hun onderlinge verschillen te zien als iets moois, als iets dat de wereld verrijkt en kleur geeft. Juist nu moeten mensen gaan leren dat ze anderen niet hoeven te veroordelen, omdat ze zelf ook niet veroordeeld willen worden.

Ik zeg ook niet dat we hier niets mee moeten doen. Het is goed dat we er bewust van zijn dat er dit soort types rond lopen, maar wanneer je er media aandacht etc aan geeft, brengt het, denk ik, juist mensen op ideeen. Er moet natuurlijk ook geen taboe op komen, maar geen verdere aandacht aan besteden, daar hebben we professionals voor dacht ik.

Tellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:45

LilyLuna schreef:
Als ik in de ban-lijst kijk zie ik dat Freshh is geband voor het maken van een SA, dus dan zal zij ook wel die meid geweest zijn die hier zei dat ze Hitler zo cool vond.Puur om te stangen.
Dat vind ik pas belachelijk.

Inderdaad. Ik dacht al dat zij dat ook was.
Pff. Je hebt van die mensen.

GMVD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:46

Uhm, sorry dat wist ik niet!

Daphna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:49

Het geeft mensen dus wel ideeen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 11:17

Zullen we ze eens uitnodigen kamp vught? Echt idioot de holocast ontkennen dan ben je naar mijn idee al zo dom als een ezel.
Die meiden hebben hun leven lang niks anders gehoord dan ga je het vanzelf geloven.

Ik werd gister begroet met 'white power' dacht ook van what the f*ck?? Moet niet gekker worden..

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:04

Avanti schreef:
Zullen we ze eens uitnodigen kamp vught? Echt idioot de holocast ontkennen dan ben je naar mijn idee al zo dom als een ezel.
Die meiden hebben hun leven lang niks anders gehoord dan ga je het vanzelf geloven.

Ik werd gister begroet met 'white power' dacht ook van what the f*ck?? Moet niet gekker worden..

Meen je dat nou serieus????? Wat een hersenlozen. White power vervangt dan heil hiltler ofzo????

Gelukkig zijn het nog allemaal onsamenhangende groepjes zonder intelligent brein. Maar wat nou als er iemand de leiding over die groepen gaat nemen???

krijgen we het hele hitler en nazi's gedoe opnieuw.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:17

Ja het is echt waar. Staat ook al op aardig wat plekken met grafitti. Het zijn volgens mij idd niet de snuggerste types.
Denk niet echt dat we bang voor hoeven te zijn paar pukkelige tieners. Gaat denk ik meer over ergens bijhoren.

Maar ik denk wel dat het steeds meer voor gaat komen eerlijk gezegt.

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:40

Die kids staan al heel lang in de spotlight
Een documentaire was bij de moeder op visite om te filmen hoe het daar aan toe gaat, het is een heel racistisch dorp, volgens mij ook gelinkt aan de KKK.

Ik denk dat veel nederlandse jongeren slechts willen shockeren, deze meiden menen het echter, die worden al van jongs af aan geindoctrineerd .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:56

Gadverdamme

Suomi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:17

Pfff... ik mag toch hopen dat ze nie doorbreken of andere mensen op ideeen brengen. Echt te triest voor woorden!!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:42

nou, in amerika word je voor de meest rare dingen gestraft, maar dit soort dingen laten ze gewoon toe?!

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:11

Hoe ziek zijn deze mensen!
Hoe durven ze ...
Ik ben heel erg voor vrijheid van meningsuiting en zo.. Maar er zijn grenzen, en dit is er 1 !!!

Be-Lach-e-Lijk!!!

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:50

Ziek! heel ziek!

maar ik denk wel dat dit idd met de paplepel ingegoten is

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:21

Heel idioot...

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 11:50

Ik vind dit echt niet kunnen.. Ik vind dat als iemand zulke shirts met hilter draagt daar gewoon een boete op moet staan.. Maar in Amerika kan dat allemaal.. Dus sja.. Wat verwacht je dan.. De moeder is een rasict en de regering laat het nog een soort van toe.. iedereen zou dan zo als die meiden worden.. die weten niet beter.. Ik hoop dat als ze oud genoeg zijn en meer ontwikkeld dat ze alsnog inzien dat dit fout is.. Zo niet.. sja dan ondergaan hun kinderen ook weer hetzelfde lot vrees ik..

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:45

Waar gaat het heen met de wereld .

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:35

Vreselijk. Heb er gewoon geen woorden voor..

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:33

Bah, sommige mensen hebben bij hun geboorte echt te weinig zuurstof gehad! Ziek volkje...