Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:
Wil je een maatschappij draaiende houden dan heb je juist mensen met de wilskracht en het doorzettingsvermogen van Taida nodig.
Fitzroy schreef:sarabande schreef:
Wil je een maatschappij draaiende houden dan heb je juist mensen met de wilskracht en het doorzettingsvermogen van Taida nodig.
Alleen hebben wij daar niets aan want ze moet toch terug
sarabande schreef:Ween dat zegt een Belg, dat begrijp ik even niet.
Shiloh schreef:Ik snap niet dat iedereen zo verbaasd is...
het was toch allang bekend dat ze geen paspoort meer heeft!
sarabande schreef:
Wie zijn wij????
Justy schreef:Waar haal je dat vandaan Bas232, dat er wel reisdocumenten zijn?Die zijn er blijkbaar niet, volgens het bericht dat je in de beginpost neerzette.
Citaat:Desondanks kwam ze eind november terug naar Nederland om "op persoonlijke titel" een toelatingsprocedure te starten. In de gemeente Haarlem kreeg zij een stempel in haar paspoort waarmee ze, in afwachting van een definitieve beschikking, overal in Nederland mocht wonen en studeren.
Fitzroy schreef:sarabande schreef:
Wie zijn wij????
Wat dacht je van Nl., daar hebben we het hier toch over: een verblijf in Nl. En ik heb het dan ook over de Nl. maatschappij.
sarabande schreef:[
Dat is precies wat ik bedoelde, dat is toch allang achterhaald dat in kleine landjes denken.
[/quote]
Bealy schreef:Orde verstoren? Benoem eens concreet hoe zìj dat precies gedaan heeft?
Bas232 schreef:[Simpel, ze heeft de media gezocht....vervolgens kamervragen.....aanvallen op een minister etc.....
Da's geen orde verstoren? Als dat het niet is, wat is orde verstoren dan wel?
[/quote]
Bealy schreef:Bas232 schreef:[Simpel, ze heeft de media gezocht....vervolgens kamervragen.....aanvallen op een minister etc.....
Da's geen orde verstoren? Als dat het niet is, wat is orde verstoren dan wel?
[/quote]
Oh? Heeft
zij de media opgezocht?
Shiloh schreef:Haar klasgenoten en medescholieren zijn degene die de media hebben opgezocht, terwijl zij met NIEMAND contact mocht hebben en in een cel was opgesloten.
Vervolgens is Verdonk met modder gaan smijten, en toen is het balletje gaan rollen. taida heeft absoluut geen verantwoording in het feit dat dit 1 groot mediaspectakel is geworden.
Als ik haar was, zou ik lekker terug naar eigen land gaan, haar diploma halen. en dan volgend jaar op legale manier via een studentenvisum naar nederland komen om in leiden te gaan studeren... Ik gun het haar van harte.