Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Ik vind ze geweldig.![]()
![]()
Maar van mij mag Ierland of Servië en Montenegro winnen.![]()
K1MmEl schreef:ik heb halve finale en finale gezien. vond het echt zo raar dat ze al door de halve finale waren, en dan ok nog winnen. vond het echt raar. wel apart natuurlijk, ze vielen wel op. ze zullen niet snel vergeten worden, maar het gaat toch om het lied, ik vond het niet mooi. okee de show eromheen was natuurlijk wel spectaculaire, maar het lied zelf vond ik heel erg tegenvallen en dat vond ik heel jammer. ik vond ukraine heel goed!! vrolijk nummer, mooi gezongen, mooie uithaal, mooi choreografie en leuk vrouwke, dus kortom mooi lied met mooie preformance. die had moeten winnen vind ik. mja wie ben ik om dat te zeggen. ze kreeg wel elke keer punten, maar wel vaak weinig, vond ik heel jammer.
Quidou schreef:verschrikkelijk, k vind het echt belachelijk dat ze gewonnen hebben...
denk dat Nederland er maar beter mee kan stoppen...als je dit soort nummers nodig hebt om te winnen...
Wendy schreef:
Nederland kan er inderdaad maar beter mee stoppen, gezien de resultaten de laatste jaren begrijpen ze er hier sowieso niks van. Verder was Treble tijdens de halve finale gewoon ronduit slecht... uit de maat dansen en een zwakke zang.
Dat ze gewonnen hebben is volgens mij gewoon een proteststem tegen de truttigheid van het hele festival.