Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
matybu30 schreef:LecyTinker schreef:
Had een heel verhaal getypt net, maar kwam erachter dat ik eigenlijk alleen maar kan toevoegen dat je geheel gelijk hebt.
Bedoel je dat nou sarcastisch of niet![]()
Ik wil ook niemand aanvallen hoor, maar ik heb het zelf aardig dichtbij meegemaakt en ken ook iemand die een familielid heeft verloren bij Flight 93, en een kennis van mij haar vriend kwam om bij de WTC ramp. Ik denk dat als ik zelf een dierbare zou hebben verloren dat ik deze video ook niet op prijs zou stellen, en daar ging het me eigenlijk om
Dat ze ook ingingen op het feit dat de towers in waren gestort terwijl dat niet zou moeten kunnen tenzij er meerdere explosieven in het gebouw aanwezig waren: Dat vind ik helemaal niet gek dat ze ingestort zijn, ze lieten ook beelden zien van andere wolkenkrabbers die in brand stonden maar NIET waren ingestort, en verwonderen zich dan dat het met de Twin towers wel gebeurd is en wijden dat aan een complottheorie, maar Duh, ze hebben het dan weer niet over het feit dat al die andere gebouwen geen vliegtuig naar binnen kregen gevlogen![]()
Wat voor een klap denk je dat dat geeft? en wat een druk op de steunpilaren als zo'n megatonner boeing met naar binnen komt vliegen en dan ook nog eens met een megasnelheid, daar is gewoon geen enkele constructie tegen bestand, en daar KUN je ook geen 100% veiligheid testen op doen. Beetje domme argumenten in dit filmpje dus. Het is dus appels met peren vergelijken.
Marreke schreef:Ben ik helemaal mee eens,
maar het stuk waarin ze beweren dat er nooit passagiers zijn omgekomen bij bijv. Flight 93, dat vind ik erg grof, zoals ik al zei ken ik mensen die een dierbare hebben verloren. Met zulke uitspraken die zij doen in deze film kun je mensen erg pijn doen :/
matybu30 schreef:LecyTinker schreef:
Had een heel verhaal getypt net, maar kwam erachter dat ik eigenlijk alleen maar kan toevoegen dat je geheel gelijk hebt.
Bedoel je dat nou sarcastisch of niet![]()
Ik wil ook niemand aanvallen hoor, maar ik heb het zelf aardig dichtbij meegemaakt en ken ook iemand die een familielid heeft verloren bij Flight 93, en een kennis van mij haar vriend kwam om bij de WTC ramp. Ik denk dat als ik zelf een dierbare zou hebben verloren dat ik deze video ook niet op prijs zou stellen, en daar ging het me eigenlijk om
Dat ze ook ingingen op het feit dat de towers in waren gestort terwijl dat niet zou moeten kunnen tenzij er meerdere explosieven in het gebouw aanwezig waren: Dat vind ik helemaal niet gek dat ze ingestort zijn, ze lieten ook beelden zien van andere wolkenkrabbers die in brand stonden maar NIET waren ingestort, en verwonderen zich dan dat het met de Twin towers wel gebeurd is en wijden dat aan een complottheorie,
maar Duh, ze hebben het dan weer niet over het feit dat al die andere gebouwen geen vliegtuig naar binnen kregen gevlogen![]()
Wat voor een klap denk je dat dat geeft? en wat een druk op de steunpilaren als zo'n megatonner boeing met naar binnen komt vliegen en dan ook nog eens met een megasnelheid, daar is gewoon geen enkele constructie tegen bestand, en daar KUN je ook geen 100% veiligheid testen op doen. Beetje domme argumenten in dit filmpje dus. Het is dus appels met peren vergelijken.
Mies7 schreef:Marreke schreef:Ben ik helemaal mee eens,
maar het stuk waarin ze beweren dat er nooit passagiers zijn omgekomen bij bijv. Flight 93, dat vind ik erg grof, zoals ik al zei ken ik mensen die een dierbare hebben verloren. Met zulke uitspraken die zij doen in deze film kun je mensen erg pijn doen :/
Volgens mij wordt er niet beweerd dat deze mensen niet zijn omgekomen, maar wordt er beweerd dat dit vliegtuig is geland en dat het zo raar is dat er zogenaamd niemand weet waar de passagiers zijn gebleven!!! De krater die je kunt zien in het filmpje, zonder brokstukken van het vliegtuig, is toch ook merkwaardig....
Er wordt niet beweerd dat deze mensen leven, maar ook niet dat ze overleden zijn...
LCharlotte schreef:Ik geloof niet dat Amerika het zelf geplanned heeft en vervolgens de oorlog etc in werking heeft gezet. Kan het me in ieder geval niet voorstellen..
plagom schreef:Waar ik toch het meeste van opkeek is dat tot 2 maal toe op 1 dag voor het eerst in de historie een vliegtuig compleet in lucht is opgegaan na de crash. Je kunt mij een hoop wijsmaken maar dit kan gewoonweg niet! Zeker bij de crash van flight 93 zou er gewoon een blackbox gevonden moeten zijn.
Hannanas schreef:Trouwens, zogenaamde telefoontjes vanuit het vliegtuig... over het algemeen kan je helemaal niet bellen in een vliegtuig, ja toch?
Hannanas schreef:
11 september heeft nooit plaatsgevonden, nabestaanden van de * vliegtuig slachtoffers* starten binnenkort een rechtzaak omdat ze wel eens willen weten dat er met hun overledenen is gebeurd.
Ze zijn gewoon verdwenen, wellicht vermoord, maar 1 ding is bijna zeker... ze zijn niet met vliegtuig en al in de torens gevlogen.
Laura schreef:*vraagt zich af hoe wereldwijs Hannanas is* Ik weet niet hoor, je roept aardig wat, maar als je al een statement maakt dat je niet kan bellen in een vliegtuig weet ik niet of je recht van spreken hebt over dit onderwerpDe vliegtuigen hebben namelijk gewoon netjes een telefoon in de armleuning
Evy schreef:Silverado: Heb je het filmpje wel bekeken?![]()