Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bas232

Re: Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 19:06

Sorry, was nog een paar dingen vergeten:

De vertraging is natuurlijk meer dan ik berekende omdat het 2 weg verkeer is, dus het is minimaal maal 2.
Dit komt omdat het Packet protocol na elk verzonden pakketje een "goed aangekomen bericht" krijgt, mocht het nl niet goed zijn dan verzend de GSM (of de mast) het opnieuw....
Je weet wel die rare dubble spraak die je wel eens oploopt bij een slechte verbinding.

Bovendien hebben die Irridium telefoons veel meer zendvermogen en zijn de sat's zend-ontvang-antennes naar beneden gericht.
Dit is een beetje anders dan de standaard GSM-masten, die kijken horizontaal.

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 17:44

Mensen verwarren in dit topic, dat er gespeculeerd wordt dat overledenen niet zijn omgekomen met de vlucht, helemaal niet zijn omgekomen.
Mijn twijfels benadrukken zeer, en ook die van de nabestaanden, dat ze vermoedelijk niet zijn omgekomen d.m.v een vliegtuig in de twin towers.
Verder, niemand weet de waarheid.
En respect? ik vind dit van amerika respectloos. Er zijn alleen zeer veel mensen die eens duidelijkheid willen hebben over 9/11. Dat ze materiaal vrijgeven en etc.
Nabestaanden rusten nu ook niet hoor... die hebben ook de twijfel.

Het zal vast wel waarheid zijn , maar zeker niet 100%. Daarvoor kloppen er te weinig dingen, houd de regering teveel materiaal geheim en etc.

Maar, dat de verdachten nog leven is wel waar, stond ook vorig jaar op fok.nl. nu.nl en etc. Maarja, dat is ook media he, en wie zijn wij om alle informatie van de media klakkeloos aan te nemen.

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:18

matybu30 schreef:
LecyTinker schreef:

Had een heel verhaal getypt net, maar kwam erachter dat ik eigenlijk alleen maar kan toevoegen dat je geheel gelijk hebt.

Bedoel je dat nou sarcastisch of niet

Ik wil ook niemand aanvallen hoor, maar ik heb het zelf aardig dichtbij meegemaakt en ken ook iemand die een familielid heeft verloren bij Flight 93, en een kennis van mij haar vriend kwam om bij de WTC ramp. Ik denk dat als ik zelf een dierbare zou hebben verloren dat ik deze video ook niet op prijs zou stellen, en daar ging het me eigenlijk om

Dat ze ook ingingen op het feit dat de towers in waren gestort terwijl dat niet zou moeten kunnen tenzij er meerdere explosieven in het gebouw aanwezig waren: Dat vind ik helemaal niet gek dat ze ingestort zijn, ze lieten ook beelden zien van andere wolkenkrabbers die in brand stonden maar NIET waren ingestort, en verwonderen zich dan dat het met de Twin towers wel gebeurd is en wijden dat aan een complottheorie, maar Duh, ze hebben het dan weer niet over het feit dat al die andere gebouwen geen vliegtuig naar binnen kregen gevlogen Wat voor een klap denk je dat dat geeft? en wat een druk op de steunpilaren als zo'n megatonner boeing met naar binnen komt vliegen en dan ook nog eens met een megasnelheid, daar is gewoon geen enkele constructie tegen bestand, en daar KUN je ook geen 100% veiligheid testen op doen. Beetje domme argumenten in dit filmpje dus. Het is dus appels met peren vergelijken.

De Twin Towers zijn als het ware 'IN' zichzelf gestort. Dit is alleen mogelijk als er in de gbeouwen explosieven geplaatst worden (in de kern). Anders kan een gebouw namelijk ook 'omvallen' of uit elkaar vallen. Als je regelmatig naar Discovery kijkt of je een beetje verdiept in dit soort dingen, dan weet je dat gebouwen alleen maar kaarsrecht naar beneden kunnen vallen als er explosieven zijn geplaatst!

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:22

Marreke schreef:
Ben ik helemaal mee eens,
maar het stuk waarin ze beweren dat er nooit passagiers zijn omgekomen bij bijv. Flight 93, dat vind ik erg grof
, zoals ik al zei ken ik mensen die een dierbare hebben verloren. Met zulke uitspraken die zij doen in deze film kun je mensen erg pijn doen :/

Volgens mij wordt er niet beweerd dat deze mensen niet zijn omgekomen, maar wordt er beweerd dat dit vliegtuig is geland en dat het zo raar is dat er zogenaamd niemand weet waar de passagiers zijn gebleven!!! De krater die je kunt zien in het filmpje, zonder brokstukken van het vliegtuig, is toch ook merkwaardig....
Er wordt niet beweerd dat deze mensen leven, maar ook niet dat ze overleden zijn...

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 11:08

Maar het kan toch dat Al Quida die bommen in de twin towers heeft geplaatst.

Ik heb meer mijn twijfels over het Pentagon wat een vreemd verhaal is dat zeg.

dutchy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 14:13

Ik heb dit ook weleens bij Links geplaats. Vond het een erg vreemd verhaal.

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 04:24

matybu30 schreef:
LecyTinker schreef:

Had een heel verhaal getypt net, maar kwam erachter dat ik eigenlijk alleen maar kan toevoegen dat je geheel gelijk hebt.

Bedoel je dat nou sarcastisch of niet

Ik wil ook niemand aanvallen hoor, maar ik heb het zelf aardig dichtbij meegemaakt en ken ook iemand die een familielid heeft verloren bij Flight 93, en een kennis van mij haar vriend kwam om bij de WTC ramp. Ik denk dat als ik zelf een dierbare zou hebben verloren dat ik deze video ook niet op prijs zou stellen, en daar ging het me eigenlijk om

Dat ze ook ingingen op het feit dat de towers in waren gestort terwijl dat niet zou moeten kunnen tenzij er meerdere explosieven in het gebouw aanwezig waren: Dat vind ik helemaal niet gek dat ze ingestort zijn, ze lieten ook beelden zien van andere wolkenkrabbers die in brand stonden maar NIET waren ingestort, en verwonderen zich dan dat het met de Twin towers wel gebeurd is en wijden dat aan een complottheorie,
maar Duh, ze hebben het dan weer niet over het feit dat al die andere gebouwen geen vliegtuig naar binnen kregen gevlogen
Wat voor een klap denk je dat dat geeft? en wat een druk op de steunpilaren als zo'n megatonner boeing met naar binnen komt vliegen en dan ook nog eens met een megasnelheid, daar is gewoon geen enkele constructie tegen bestand, en daar KUN je ook geen 100% veiligheid testen op doen. Beetje domme argumenten in dit filmpje dus. Het is dus appels met peren vergelijken.

ze hebben wel degelijk gehad over torens/gebouwen waar een vliegtuig of object naar binnen is gevlogen..

daarnaast zijn er overduidelijk beelden van exlosies in de towers... systematisch.

ik denk ook dat jij de hele film niet helemaal hebt gezien... niet dat ik kan zeggen dat dit de waarheid is hoor... bewaar me... ben blij van niet maar over het instorten zijn buiten deze film nog meer bewijzen dat dit niet zo "kan".
Laatst bijgewerkt door baroen op 28-04-06 04:28, in het totaal 1 keer bewerkt

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 04:28

Mies7 schreef:
Marreke schreef:
Ben ik helemaal mee eens,
maar het stuk waarin ze beweren dat er nooit passagiers zijn omgekomen bij bijv. Flight 93, dat vind ik erg grof
, zoals ik al zei ken ik mensen die een dierbare hebben verloren. Met zulke uitspraken die zij doen in deze film kun je mensen erg pijn doen :/

Volgens mij wordt er niet beweerd dat deze mensen niet zijn omgekomen, maar wordt er beweerd dat dit vliegtuig is geland en dat het zo raar is dat er zogenaamd niemand weet waar de passagiers zijn gebleven!!! De krater die je kunt zien in het filmpje, zonder brokstukken van het vliegtuig, is toch ook merkwaardig....
Er wordt niet beweerd dat deze mensen leven, maar ook niet dat ze overleden zijn...

precies, de vraag was ook, wat is er met vlucht 93 gebeurt en wat is er met de passagiers gebeurt... in de film word gesteld...dat ze hoogst waarschijnlijk niet zijn overleden door een crash.. omdat er teveel dingen niet kloppen. en tja als dit allemaal waar is. zou iemand zich dan verbazen als de passagiers op een andere manier zijn "kwijtgeraakt"?

dat het een pijnlijke film is? ja dat ben ik helemaal met je eens.. maar ja, als antwoorden uitblijven? en dus woorden en verklaringen niet kloppen?

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:11

Vrij snel na het gebeuren, het misselijkmakende optreden van Bush met die brandweer en zo en het feit dat het de reden was dat Bush Irak kon/mocht aanvallen is al gezegd dat ze het zelf gedaan hebben.
Ik heb dat 3 jaar geleden in Boston gezegd dat dat idee in Europa leefde en werd niet gelynchd, maar men vond het aanvaardbaar.
Nu Irak niet opleverd wat de bedoeling komt de andere informatiestroom op gang.
Dus is er snel een dramatische helden film van "het pentagon vliegtuig" gemaakt .

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:19

Ik geloof niet dat Amerika het zelf geplanned heeft en vervolgens de oorlog etc in werking heeft gezet. Kan het me in ieder geval niet voorstellen..

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:25

LCharlotte schreef:
Ik geloof niet dat Amerika het zelf geplanned heeft en vervolgens de oorlog etc in werking heeft gezet. Kan het me in ieder geval niet voorstellen..

Kan me dat ook niet voorstellen.
Maar ik vind het wel erg vreemd met die "put" aandelen en dat de eigenaar van het WTC enkele weken voor de aanslag een verzekering van 99jaar heeft vastgelegd voor enkele miljarden.
Toeval.. zou kunnen, maar ik persoonlijk geloof niet in toeval.

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:52

Ik heb de film ook even bekeken, het is echt raar om al die 'feiten' achter elkaar te zien.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat Amerika het zelf allemaal gepland zou hebben..zullen ze nou echt zo ziek in hun hoofd zijn dan

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:54

mag toch hopen van niet!!

HeikeJarig
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 01:10

Ik heb al veel langer mijn twijfels aan de echtheid van wat de regering zegt. De grootsschalige oorlog heeft mijn ogen ook alleen met de olie te maken. En geld.

Er zijn oorlogen in Afrika waar veel meer mensen sterven en war de mensen het echt heel zwaar hebben. Mensenlevens tellen blijkbaar in Afrika niet zo. Maar daar valt niets te halen voor 'ons' dat hebben we eeuwen geleden al gedaan.

Feit is dat er heel veel vragen zijn waar niemand een antwoord op heeft. teveel vragen. Als zoiets gebeurt zal de regering toch mer antwoorden kunnen geven.

In mijn ogen stinkt het.

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:52

Het jaar dat het WTC naar beneden kwam zat ik in America. Ik heb alles van dichtbij mee gemaakt. Ben zelf 2 weken naar de ramp naar ground zero geweest. Het filmpje heb ik niet gekeken, kweet niet of ik daartoe in staat ben. Ik weet niet wat de regering zeght kopt. daarvoor zijn er teveel vragen. Ben zelf niet in staat en wil denk ik ook niet alles weten van het hoe en wat. ik heb het verdiet en de angst van de mensen de maanden hierna gezien. Dit is verschrikkelijk. Ik hoop voor hen dat de waarheid een keer boven tafel komt maar betwijfel het. Ik weet alleen dat er veel mensen in america bang zijn voor wat er gaat bebeuren... en de meesten mensen in America zijn niet zo sterk dan als bush zich voor doet. Veel leven in onzekerheid.

Zelf heb ik meteen naar de ramp mijn twijfels gehad. 2 weken na de ramp wasim zelf op ground zero en heb fotos gemaakt. Tezamen met mijn gastmoeder. We stonden op dezelfde plaats maar op 1 foto komt bij mij een soort geest naar voren op de plek waar het WTC stond en bij haar niet. Heb hem met een gewone camera gemaakt dus kan hem niet plaatsen. Maar iets in mij zegt dat ik de waarheid niet wil weten!!!

plagom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:17

Waar ik toch het meeste van opkeek is dat tot 2 maal toe op 1 dag voor het eerst in de historie een vliegtuig compleet in lucht is opgegaan na de crash. Je kunt mij een hoop wijsmaken maar dit kan gewoonweg niet! Zeker bij de crash van flight 93 zou er gewoon een blackbox gevonden moeten zijn.

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:15

plagom schreef:
Waar ik toch het meeste van opkeek is dat tot 2 maal toe op 1 dag voor het eerst in de historie een vliegtuig compleet in lucht is opgegaan na de crash. Je kunt mij een hoop wijsmaken maar dit kan gewoonweg niet! Zeker bij de crash van flight 93 zou er gewoon een blackbox gevonden moeten zijn.

Inderdaad, de blackbox word altijd gevonden!

_Ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:24

Hmmm ik vind het toch verdacht dat van alle crashes in de twin towers en het pentagon nooit een zwarte doos is gevonden........is toch wel heel verdacht.......
En ook dat bij benzinepompen enz in de buurt videobanden in beslag werd genomen door de geheime dienst of zo en dat de werknemers niet mochten praten over wat ze zagen van de crash van het ''vliegtuig'' in het pentagon. Deze zaak stinkt..

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:35

het is inderdaad nogal vreemd.. ik heb ook de film fahrenheit 9/11 gezien, en daaruit blijkt dat de regering allang op de hoogte was van een dergelijk aanslag. Het was slechts een kwestie van tijd...
dit filmpje heeft mij behoorlijk aan het denken gezet, maar wat ik precíes moet denken weet ik nog niet...

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:51

Hannanas schreef:
Trouwens, zogenaamde telefoontjes vanuit het vliegtuig... over het algemeen kan je helemaal niet bellen in een vliegtuig, ja toch?

*vraagt zich af hoe wereldwijs Hannanas is* Ik weet niet hoor, je roept aardig wat, maar als je al een statement maakt dat je niet kan bellen in een vliegtuig weet ik niet of je recht van spreken hebt over dit onderwerp De vliegtuigen hebben namelijk gewoon netjes een telefoon in de armleuning

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:19

Ik heb er ook vaker over nagedacht, want eigenlijk klopt dit niet echt, want een gebouw kan niet zomaar in elkaar storten, tenzij er bommen in zitten, want als er een vliegtuig tegen aan knalt, moet het heel anders in elkaar storten, want andere gebouwen in de buurt zijn helemaal niet geraakt door de WTC.

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 18:17

Hannanas schreef:

11 september heeft nooit plaatsgevonden, nabestaanden van de * vliegtuig slachtoffers* starten binnenkort een rechtzaak omdat ze wel eens willen weten dat er met hun overledenen is gebeurd.
Ze zijn gewoon verdwenen, wellicht vermoord, maar 1 ding is bijna zeker... ze zijn niet met vliegtuig en al in de torens gevlogen.

jawor voel eens even lekker aan je hoofd 11 september heeft niet plaatsgevonden: ja de groeten.. ik weet niet of je weet wat voor een gigantisch hoge temperaturen je krijgt als je de duizenden liters kerosine van zo'n vliegtuig in de fik steekt.. het is hetzelfde als cremeren: lichamen van mensen vergaan door de enorme hoge temperaturen in as en dan is het niet zo raar dat de mensen die het dichtste bij het heetste vuur zaten niet terug gevonden worden

hetzelfde geldt voor het het instorten van de twin towers. staal smelt tussen de 1375 en 1530 graden celsius.. door de enorme temperaturen bij de plaats van het ongeluk zijn de stalen pilaren die de twin towers dragen minder sterk geworden. hierdoor kwam het gedeelte boven de inslagplaats van het vliegtuig op het gedeelte wat onder de inslagplaats zat terecht. hierdoor zijn de torens ingestort

er wordt verteld dat 9/11 is georganiseerd door hoge piefen uit de VS. naar mijn mening is dit onmogelijk omdat er dan zoveel mensen bij betrokken moeten zijn en er is er altijd wel een die door wroeging gaat praten.

het is wel goed mogelijk dat de amerikanen tips of aanwijzingen genegeerd hebben. maar dat is niet zo raar. de vs kunnen heel wat aan maar alle aanwijzingen over terrorisme verwerken is onmogelijk.

ik geloof vast en zeker dat 9/11 gepleegd is door terroristen maar ik denk wel dat de VS aanwijzingen over het op handen zijn van een aanslag over het hoofd hebben gezien

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:21

Silverado: Heb je het filmpje wel bekeken?

Het is idd erg raar dat de één beweerde dat er geen zwarte dozen waren gevonden, en dat een ander later beweerd dat ze wél zijn gevonden maar dat de opnamens teveel beschadigd waren...
En dat de speurhonden voor explosieven een paar weken voor de ramp niet meer in het WTC mochten komen, dat de beveiligingsmensen opeens halve diensten moesten draaien, dat er evacuatie oefeningen werden gedaan die nergens op sloegen (weet niet meer wat ze daar precies over zeiden).

Ik vind het allemaal érg raar, en vooral de beelden die de mensen tezien kregen over de aanslag op het pentagon. Dat waren de videobeelden van een benzine-station, je ziet gewoon géén vliegtuig naar binnen vliegen, er is gewoon opeens een explosie Dat is toch ráár!!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:23

Laura schreef:
*vraagt zich af hoe wereldwijs Hannanas is* Ik weet niet hoor, je roept aardig wat, maar als je al een statement maakt dat je niet kan bellen in een vliegtuig weet ik niet of je recht van spreken hebt over dit onderwerp De vliegtuigen hebben namelijk gewoon netjes een telefoon in de armleuning

Misschien doelt Hannanas op de mobiele telefoons, die maken verbinding met zendmasten.
De telefoons die jij bedoelt zitten altijd al in een vliegtuig en maken contact met de satalliet

silverado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:24

Evy schreef:
Silverado: Heb je het filmpje wel bekeken?

nee ik geloof niet in onzin verhalen/filmpjes.. Als ik hier dingen lees die in dat filmpje behandeld worden dan hoef ik dat filmpje niet meer te zien: tegenwoordig is er teveel mogelijk met photoshop enz enz

De enige compleet theorie die ik wel geloof is die van de moord op Kennedy maar dat is offtopic