Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De wereld is niet volmaakt omdat wij met z'n allen nog zoveel dingen moeten leren. Het is zo moeilijk om het uit te leggen want ik vind het zelf ook een hele moeilijke materie. Als er dingen onduidelijk zijn en je vragen hebt over waarom bepaalde dingen gebeuren kijk dan eens op die site. Er zijn ook genoeg mooie boeken maar die lezen soms best moeilijk weg.
Ik sta ook niet altijd vol vertouwen in het leven hoor. Ik doe mijn best maar vind het soms best heel moeilijk.
Maar als het wilt zien is het leven zo mooi. Je moet genieten en begin eens met lief te zijn voor jezelf en je naasten. Je zal zien dat het spreek woord: Wat je zaait zal je oogsten, ook echt zo is. Elke glimlach die je aan iemand geeft zal je terugkrijgen!!! En dat maakt weer dat je je goed voelt..
Als iedereen begint met zijn eigen kleine kringetje dan zijn we al een hele stap vooruit!
ACSM schreef:Ik heb misschien te veel enge horrorfilms gekeken, maar ik krijg altijd een beetje de kriebels van het woord geesten.
Mijn moeder is een half jaar geleden overleden en het idee dat zij rondzweeft als geest vind ik eng, maar het idee dat ik haar straks weer zie in de 'hemel', maakt blij wel weer blij.
Citaat:Ik wil er heel graag in geloven, dat maakt de dood een stuk aanvaarbaarder.
stalnijmegen schreef:dit is de link naar het filmpje vd regenboogbrug.. thja laat mij maar pennymeisje zijn,ik krijg elke keer weer kippevel als ik erna kijk!!
geluid aan!!!!
http://www.prichard.nuklees.net/indigo/rainbow.swf
ACSM schreef:De titel zegt wel genoeg, wat denken jullie? Kom je elkaar weer tegen in de hemel en denken jullie dat de hemel bestaat?
Misschien is hier al wel een topic over, maar kon het niet vinden....