Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jeannaa schreef:Ik ga gewoon over straat anders kan ik s'avonds nooit de paarden voeren dus ik zal wel moeten al ga ik ook vaak met de auto. Ik heb ook geen onveilig gevoel als ik hier over straat ga.
hardi schreef:Ja ik ga ook wel alleen over straat 'avonds, maar liever niet hoor. Moet ook zeggen dat ik altijd een versnelling harder loop of fiets als ik alleen over straat ga 's avonds.
Het is natuurlijk te zot voor woorden dat je tegenwoordig niet meer alleen over straat kan in de donkere uurtjes. Bij ons in de buurt is een bepaalde plaats waar geregeld mensen worden beroofd en / of mishandeld worden. Mijn moeder moest naar een verjaardag en is ook echt met de auto gegaan omdat ze anders langs die felbegeerde plek moest fietsen. Dit terwijl je met de fiets eigenlijk veel sneller bent als met de auto. Dit is ook tegek voor woorden natuurlijk. Dat je tegenwoordig voor je eigen veiligheid de auto moet pakken en nietmeer op de fiets kan omdat je dan een hele grote kans hebt om de verkeerde figuren tegen te komen.