VanillaQueen schreef:Citaat:en de prikkers die hij in de vetbult krijgt kunnen met geen mogelijkheid in de longen komen.
Omg, ik zal eens prikkers in jouw vetbult steken [img]
http://static.bokt.nl/s/nosmile.gif[/img]
Serieus, wat zit je enorm krom te praten echt. Waarom zou het gerechtvaardigd zijn als zo'n beest wel in zn vetbult wordt gestoken en niet in zn longen? Is het dan minder erg ofzo?
Punt is dat ze gewoon een fout spelletje spelen met een dier wat daar niet op zit te wachten, als zo'n beest kon praten zou ie mooi vertellen dat ie dr echt niet op zit te wachten. Het is gewoon enorm VERKEERD.
Het gaat hier even niet om het feit of een dier er nou op zit te wachten of niet, we hebben het hier nu even over een directeur en zijn ideeën.
Ondertussen leg ik hier en daar wat uit waar misverstanden over bestaan, maar dat wil geenzins zeggen dat ik voor stierenvechten ben ofzo!
Ik vind het op zich al jammer dat Campo Pequeno weer opengaat, van mij mogen er meer en meer arenas sluiten. Maar goed, deze directeur wil leven in de brouwerij brengen met allerlei soorten shows enzo, je moet een beetje denken aan de Arena in Amsterdam, waar behalve voetbal ook concerten enzo worden gegeven. Hier is dan ipv het voetbal, stierenvechten het doorgaanse evenement.
Maar nu wil de directeur een voor Portugal verboden soort stierenvechten brengen. Dat is even het punt.