Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guinevere

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:40

Ja, ik ben erg benieuwd. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar ja wie ben ik.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:42

waarom niet?? er zijn zoveel meisjes die na problemen thuis met vriendlief de hort op gaan. Alleen de meesten houden het minder lang vol.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:49

Toevallig zat ik vandaag ook aan haar te denken, want het laatste wat ik gehoord en gelezen heb is dat ze ergens een meertje hebben leeggedregd omdat ze een aanwijzing hadden dat ze daar in gegooid is, maar verder heb ik er niks meer over gehoord, dus ineens vandaag moest ik eraan denken, en vroeg me af of ze inmiddels al gevonden was.........nee dus,

ik vind het ook vaag, maar ik denk zeker dat die joram er iets mee te maken heeft, of dat nou met haar moord of haar verdwijning te maken heeft.

Maar ja je moet zoiets als politie zijnde wel serieus nemen want moet je kijken hoeveel meisjes - vrouwen er vermist worden en als lijk worden teruggevonden....

Stel dat de politie bij elke vermiste vrouw gaat denken dat ze weggelopen zijn, dat zou niet best zijn..

Ik hoorde net op actienieuws dat er ook al 4 maanden 2 afghaanse vrouwen in nederland vermist worden. ook daar weten ze niet van of ze vermoord of weggelopen of ontvoerd zijn.......

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:55

Om van hier met een vals ID naar Cuba te komen is zoooo verschrikkelijk moeilijk, omdat er geen directe vluchten naar Cuba gaan en het echt niet makkelijk is om een vals ID te krijgen. Bovendien is het hier zo dat iemand's achtergrond juist razend interessant is voor de pers, echt alles wordt naar boven gehaald. Daarom kan ik het me haast niet voorstellen, maar ja, jij zegt dat de cultuur zo is dat het juist wel kan dus we wachten af. Ik heb natuurlijk ook liever dat ze weggelopen is.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 19:59

Ik bedoel dat er door de instanties in de VS wel vaker info is achtergehouden.
En ze was natuurlijk niet direct vermist dus toen kon ze nog onder haar eigen ID reizen. Voor alles op touw was gezet.......
en ik zeg niet dat ze nu naar Cuba is .

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:06

Nee, ik bedoelde die ander keer. Je zei toch Cuba, of heb ik dat verkeerd onthouden? Maar onder je eigen ID reizen lijkt mij geen goed idee. Dan kunnen ze je zo weer opspeuren. Tja, dat er veel informatie achter wordt gehouden ben ik het met je eens ... alleen niet over het soort informatie.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:09

Wel echt vreselijk hoor voor haar familie en vrienden. Ik hoop zoiets NOOIT mee te maken!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:10

Je wilt niet weten hoe het erover ging op de amerikaans televisie toen ik daar zat. Hoewel sowieso het amerikaanse nieuws echt bagger is!!!

MiaMora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:21

Ik ben hier nu op Aruba, en ik zag een heel vreemde folder op een winkeldeur hangen...

Het was een oproep van de moeder van Natalee aan Natalee zelf, om alsjeblieft contact op te nemen met haar....alsof ze weggelopen is !

Een paar dagen later was de folder van de winkeldeur verdwenen.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:26

gewoon een blonde rich chick , met very rich parents....

ik vind het al zo'n vaag verhaal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:32

Op de nacht dat ze verdwenen is kan ze hem toch ook gewoon gepeerd zijn naar een ander land, niemand die daar op dat moment nog op let.. Als jij aan mij vraagt, hoe zag die vreemdeling gisteren op stal eruit, zou ik ook hard na moeten denken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:52

Een verdachte in de zaak van de vermiste Amerikaanse Natalee Holloway heeft een aanklacht ingediend tegen de moeder van het meisje. De 21-jarige Deepak Kalpoe, die samen met zijn broer Satish enige tijd in de cel doorbracht als verdachte, stelt dat Beth Holloway Twitty hem lastig heeft gevallen.

Volgens Kalpoe verscheen de vrouw samen met een cameraploeg van de Amerikaanse tv-zender ABC op zijn werk, en werd hij anderhalf uur lang bestookt met vervelende vragen. Via een advocaat heeft hij Holloway Twitty laten weten een straatverbod te eisen als zij hem nogmaals lastigvalt.

Natalee Holloway verdween eind mei tijdens een vakantie op het Caraïbische eiland Aruba. De gebroeders Kalpoe waren samen met de Nederlandse rechterszoon Joran van der Sloot voor zover bekend de laatsten die het meisje hebben gezien. Van der Sloot is momenteel de enige verdachte die nog vastzit in de zaak. Ruim twee maanden na de verdwijning heeft de Arubaanse justitie echter nog geen idee waar Holloway gebleven is.

Haar ouders zijn kritisch over de wijze van handelen van de Arubaanse autoriteiten. "Hun onvermogen is gigantisch. Het hele onderzoek wordt vanaf het begin verkeerd aangepakt", zo oordeelde Beth Holloway Twitty onlangs. De familie heeft een beloning van 250.000 dollar uitgeloofd voor de tip die leidt tot oplossing van de zaak, of zelfs een miljoen als het meisje levend wordt teruggevonden.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 16:51

Als ze er echt vandoor is gegaan met een jongen dan had ik haar als ik die jongen was persoonlijk bij haar ouders thuis afgeleverd voor 1 miljoen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 00:16

Heel raar, ik had vanmiddag ineens een visoen van een meisje precies als haar, in een korte broek en een samengeknoopte blouse. Ik kreeg het idee van een auto ongeluk en diepzee.
Ik vraag me af of ze gewoon te water is geraakt met een auto?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 06:15

Ach, Amerika he. Het land met 'hypocriet' als middle name .

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze nog leeft. Ik had het wel gehoopt. Ten eerste gun ik niemand de dood maar ten tweede zou het heerlijk zijn als die meid ergens verscholen zit om een smak geld van haar ouders voor haar en haar drie sexpartners los te krijgen . Daar gaat dan de 'all perfect american dreamgirl'. Yeah, dream on!

Maar goed, ik denk niet dat ze nog leeft.

Verder is de pappa van kindje Joram ook niet zo zuiver hoor. Tenslotte heeft hij tegen de regels in zijn zoon ook van allerlei info voorzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 08:49

Ach ja, er zijn maar weinig rechters integer

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 15:10

Lusitana schreef:
Heel raar, ik had vanmiddag ineens een visoen van een meisje precies als haar, in een korte broek en een samengeknoopte blouse. Ik kreeg het idee van een auto ongeluk en diepzee.
Ik vraag me af of ze gewoon te water is geraakt met een auto?

heb je vaker visioenen dan? lijkt me best eng

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 15:38

Ja, best wel en ze kloppen altijd. Alleen bestaat "tijd" niet in dat soort dingen. Ik kan dus iets zien van verleden of toekomst, ver of dichterbij en weet iet wanneer het is geweest of gaat komen.
Het is niet eng, ik heb het altijd gehad. Soms erg handig.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 15:45

Lusitana schreef:
Ja, best wel en ze kloppen altijd. Alleen bestaat "tijd" niet in dat soort dingen. Ik kan dus iets zien van verleden of toekomst, ver of dichterbij en weet iet wanneer het is geweest of gaat komen.
Het is niet eng, ik heb het altijd gehad. Soms erg handig.

wauw., maar doe je er ook wat mee?? je hoort toch wel eens dat de autoriteiten paranormale mensen gebruiken voor dit soort zaken?? misschien hebben ze er wat aan

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 19:06

Ze zullen dat toch wel al gedaan hebben?
Ik zou niet weten wie ik wat zou moeten vertellen, trouwens.
en dan nog, in zee..groot gebied hoor. Als ik daar was kon ik de plek misschien nog aanwijzen omdat er een gevoel hangt. Maar vanaf hier...geen idee.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 22:21

Vond het ook al zo 'raar' dat zij zoveel aandacht kreeg en idd andere verdwenen meiden (of jongens) niet.
Laten we hopen dat ze iig gevonden word, dan kan het afgesloten worden, voor de nabestaanden.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:50

Omdat ik duidelijk Californian kreeg en een soort wrak, kom ik al dichterbij, want er blijkt op Aruba dus een "Californian Lighthouse" te staan en daar in de buurt is ook een schipwrak. Ik heb de FBI maar een mailtje gestuurd, maar zien of het wat uitmaakt. Als andere mediums hetzelfde zeggen, moeten ze toch wel gaan zoeken?
Mee eens dat het belachelijk is dat er iets van 76000 sites bestaan waar ze besproken wordt. Ik wist gewoon niet waar ik nou gewone info kon krijgen over hoe ze eruit zag en waar tips te geven. Nou ja, toen vond ik Natalee Holloway.com, en die geven dan braaf een nummer van de FBI. maar die ga ik dus echt niet bellen, maar er stond ook een lonk naar de FBI, gelukkig.
Het straalt er wel vanaf dat het een rijk verwend nest is,want er verdwijnen dagelijks duizenden kinderen over de hele wereld, maar niet een heeft er zoveel aandacht gekregen.
En waarom alleen die belachelijk graduation foto waar ze duidelijk bijgewerkt is om haar mooiere te maken dan ze is en de andere foto met alleen haar hoofd? Ik zag lange benen, maar ik weet nu dus helemaal niet of ze die heeft? En toeristen onthouden toch ook iemand eerder door een manier van lopen, een houding, het totale figuur dan alleen zo´n kop, laten we eerlijk wezen, er lopen genoeg blauwogige toeristen met blond haar rond.
En dan dat overdreven gedoe dat ze een briljante studente was en zo gewaardeerd. Het zal me niks verbazen dat ze al diep in de sex, drugs en Rock´n´roll zat hoor. Met zoveel poen.
Het blijft erg voor ouders om een kind te verliezen, natuurlijk.
Maar een beloning uitloven en hopen dat ze nog leeft, maken haar niet meer levend. Al begrijp ik de wanhoop wel.

(stukje later toegevoegd en typefouten eruit gehaald, hoop dat ik ze allemaal heb nu)
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 14-08-05 11:57, in het totaal 3 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:54

Ik ben benieuwd wat voor reactie je krijgt Lusitana .

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:56

Ik ook. Maar ze zullen wel heel veel mail krijgen, dus het kan wel even duren. Ik laat het jullie wel weten als er wat komt.

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:57

hmm ik denk wel dat ze al dood is, of ze moet ergens achter gehouden worden tegen haar wil in. Als zoveel landen zich ermee bemoeien, ga je je niet vrijwillig schuil houden, omdat je niets meer met je ouders oid te maken wilt hebben. Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk..

En ja.. wie weet, is ze vermoord, en in de zee gegooid, nou dan zul je nooit meer wat vinden, want dan is gewoon opgegeten door de haaien en andere vissen die daar zwemmen.

Tblijft ook vreemd dat er zoveel aandacht aan geschonken wordt.