Uitspraken Bellinga's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:59

Wat mooi oranje,... dat oranje uitzicht..

Vergeten alleen even te vertellen wat (of wie) er verbrand zeker?

Ga het ook niet opzoeken krijgen ze nog meer vieiws.

mvdbijl

Re: Uitspraken Bellinga's

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:02

Alles wat je aandacht geeft groeit, negatieve aandacht is ook aandacht en zolang deze mensen dat krijgen gaan ze door. Stoppen met ze aandacht te geven, ik vind hier echt wat van maar zulke gezinnen zijn er nog tich in Nederland en daarbuiten neemt het soms helemaal bizarre vormen aan..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:16

mvdbijl schreef:
Alles wat je aandacht geeft groeit, negatieve aandacht is ook aandacht en zolang deze mensen dat krijgen gaan ze door. Stoppen met ze aandacht te geven, ik vind hier echt wat van maar zulke gezinnen zijn er nog tich in Nederland en daarbuiten neemt het soms helemaal bizarre vormen aan..

Nou ik vind niet dat we dit moeten negeren. Ik vind het heel goed dat Boos hier een docu over gemaakt heeft.

Maar ik ben denk ik wat extreem. Ik vind niet dat kinderen tot hun 13e herkenbaar openbaar op internet mogen. :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:36

Earth schreef:
Zo heb ik ook filmpjes gezien van een Amerikaans meisje die door haar moeder werd uitgebuit. Die ging samenwerken met een groep kinderen, en dan moesten ze zogenaamd relaties aangaan met elkaar. Zoenen, hand in hand lopen etc. En toen waren ze ergens tussen de 10 en 15 jaar. Inmiddels is die groep met haar gebroken door alle ellende, maar zij heeft nog steeds onwijs veel volgers. Ze zat laatst ook weer in een fake relatie. Dat meisje weet niet meer echt van nep te onderscheiden, zo zielig. Piper Rockelle heet ze. Ik vond de docu best heel heftig...

Ik heb deze ook gezien op Netflix. Echt bizar hoever ouders gaan om geld te verdienen over de rug vsn hun kinderen, bah!

Swah

Re: Uitspraken Bellinga's

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:00

Ja deze mensen gaan echt letterlijk over lijken. En weten dondersgoed wat ze doen. Financieel gewin brengt het slechtste in de mens naar boven.