Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Herfstblad schreef:Dorine92 schreef:Ik eet dus heel traag. Mensen denken altijd dat ik het eten niet lekker vind. Ik vind het zelf geen probleem want dan merk je beter wanneer je vol zit en blijf je dus slank. Maarja je hebt altijd van die azijnpissers die dan op het klokje gaan tikken omdat de pauze voorbij is
Verder kom ik altijd te laat. En ik ben heel precies dus ik krijg soms relatief weinig gedaan. Als er gerost moet worden ben ik niet de juiste persoon
Ik ben ook echt overal te laat en vindt het bloedirrirant. En als ik alles op tijd klaar heb, dan gebeurd er wel weer iets waardoor het in de soep loopt.
s6801881 schreef:Ik ben zelf ook langzaam met veel dingen. Jammer dat dit topic de wending krijgt om het over de ergernissen die dat kan opleveren gaat. Anyhow, ik laat mensen bij de kassa vaak voor, zodat ik met wat rust ipv opgejaagd mijn boodschappen kan inpakken. Met andere situaties, zoals bij het sporten, vind ik het best lastig, omdat ik wat buiten de groep val. Met fietsen ben ik dan weer wel snel. Maar ik probeer juist dan netjes te blijven tegen mensen die hun tijd willen nemen.
Herfstblad schreef:s6801881 schreef:Ik ben zelf ook langzaam met veel dingen. Jammer dat dit topic de wending krijgt om het over de ergernissen die dat kan opleveren gaat. Anyhow, ik laat mensen bij de kassa vaak voor, zodat ik met wat rust ipv opgejaagd mijn boodschappen kan inpakken. Met andere situaties, zoals bij het sporten, vind ik het best lastig, omdat ik wat buiten de groep val. Met fietsen ben ik dan weer wel snel. Maar ik probeer juist dan netjes te blijven tegen mensen die hun tijd willen nemen.
Klopt inderdaad! Wat vindt jij de voordelen van langzaam zijn?
karuna schreef:Voor mezelf is het : Ik ben gewoon traag. Punt, geen reden of oorzaak maar gewoon in handelen niet snel. Denken wel maar lichamelijk slomer dan sloom. Soms heeft het geen oorzaak en lijkt het me ook geen drama toch om langzaam te zijn. Ik pas kwa handelen misschien beter in de zuidelijke warme landen. Altijd alles snel willen doen lijkt me ook niet heel tof. Beetje onthaasten in alles. Dan maar wat langer doen over alles. Een schildpad komt ook waar deze wil zijn. Maar leeft wel langer dan een haas
Edit twee keer toch in een zin is wat veel
maar zelfs dan zijn we niet om 10u weg. Zorg er dan in elk geval gewoon voor dat je om 10u weg kan, denk ik dan
. Wekker is toch al vroeg, als je een half uur eerder moet beginnen doe dat dan. Maar om 10u ging hij dan nog bijvoorbeeld extra gel in zijn haar doen of andere sokken aantrekken omdat de huidige niet goed waren. Kom op zeg laat dat dan zitten
. Als je frustratie proeft: klopt! Haha. Het tweede jaar was ik er meer op voorbereid en had ik meer voorzorgsmaatregelen genomen voor het wachten 

Supervixen schreef:MarlindeRooz schreef:Ja als ik om 7:00 klaarwakker ben is het een totale kwelling om nog 2uur in bed te moeten liggen.![]()
Ik zit niet graag stil.
Hier hetzelfde. Nog even liggen en dan lekker eruit.
opisop_shop schreef:Dat is toch gewoon asociaal Amado. Hij komt toch ook niet iedere keer te laat op zijn werk of bij de tandarts lijkt mij?
Als TS het vervelend vindt moet ze het vooral aangeven.
Amado7 schreef:En je hebt gelijk hoor Dieuwke, maar het gaat wel over hetzelfde onderwerpAls TS het vervelend vindt moet ze het vooral aangeven.
germie schreef:En hoe moeilijk is het om als je om 9 uur afspreekt er gewoon om 1 minuut voor 9 te zijn? Dan hou je de rest niet op. Is dat niet gewoon een basis van afspraken nakomen?
Celebi schreef:germie schreef:En hoe moeilijk is het om als je om 9 uur afspreekt er gewoon om 1 minuut voor 9 te zijn? Dan hou je de rest niet op. Is dat niet gewoon een basis van afspraken nakomen?
Welkom in het leven met een neurodivergent brein. Nee dat is helaas niet altijd zo gewoon. En ja dat vinden we zelf ook reuze vervelend.
)Dieuwke_ schreef:Amado7 schreef:En je hebt gelijk hoor Dieuwke, maar het gaat wel over hetzelfde onderwerpAls TS het vervelend vindt moet ze het vooral aangeven.
Zeker is het hetzelfde onderwerp. Maar ik kan me best voorstellen dat het andere, soortgelijke mensen als TS, er wel van weerhoudt om hier te reageren. Want ik kan me best eens voorstellen dat ze hier niet voor het eerst "horen" hoe vervelend het is dat ze zo traag zijn of altijd laat.
TS vraagt naar soortgelijken, niet om hoe vervelend de tegenhangers het vooral vinden. En dat is toch wel het geluid wat ik hier vooral voorbij zie komen.

Dieuwke_ schreef:Amado7 schreef:En je hebt gelijk hoor Dieuwke, maar het gaat wel over hetzelfde onderwerpAls TS het vervelend vindt moet ze het vooral aangeven.
Zeker is het hetzelfde onderwerp. Maar ik kan me best voorstellen dat het andere, soortgelijke mensen als TS, er wel van weerhoudt om hier te reageren. Want ik kan me best eens voorstellen dat ze hier niet voor het eerst "horen" hoe vervelend het is dat ze zo traag zijn of altijd laat.
TS vraagt naar soortgelijken, niet om hoe vervelend de tegenhangers het vooral vinden. En dat is toch wel het geluid wat ik hier vooral voorbij zie komen.