Robert jensen overleden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:33

Hij lag toch in het ziekenhuis, denk dat daar alles weigeren zo makkelijk niet gaat...

Ik denk ook dat het te zwart wit is zoals het hier op bokt gesteld word. Zeker geen feiten want die weten we niet.

Maar dat is wel vaker de tendens tegen de mensen die niet helemaal met het corona beleid of andere overheids gebeuren meegaan zoals een bepaalde groep hier bepaald. Die nemen ze altijd de maat.
Nu ook weer.
Niet netjes. Maar goed, dat zal ook niet goed vallen dit antwoord, is bekend. :+

En nee, heb braaf mijn prikjes gehaald hoor :D
Dus daar ligt het niet aan.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:33

nps schreef:
germie schreef:
Denk niet dat je zoiets bewust meekrijgt als je al dood bent. Dus zie ook in speculatie geen problemen, kun je mogelijk nog wat van leren zelfs. En hier lees ik geen speculatie.

Voor de nabestaanden is het wat minder leuk.

Robert Jensen koos er zelf voor om een publiek figuur te zijn. Bij leven liet hij zich niet tegenhouden door wat zijn naasten daar eventueel van vonden. Waarom zou dat bij zijn dood dan ineens anders zijn?

Bovendien zei hij zélf vlak voor zijn overlijden dat een arts hem een medicijn had geadviseerd om mogelijke complicaties te voorkomen, maar dat hij besloot zijn luisteraars om raad te vragen omdat hij zo min mogelijk medicijnen in wilde nemen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:54

Jullie moeten bij de Story gaan werken :roll:

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:54

Popstra schreef:
Jullie moeten bij de Story gaan werken :roll:

Of gewoon Robert's uitzendingen luisteren.