Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Mevr de Vos, ik vind haar een schande voor alle vrouwen.
Thierry Baudet en Tate goedpraten, klimaatverandering ontkennen want ja dat is er altijd al geweest, wat een dwaas standpunt.
_Mar3 schreef:Ik zal wel half bokt over mij heen krijgen. Ik stem op Lidewij de Vos. Wát een fantastische, beheerste vrouw. Helemaal eens met haar standpunten rondom klimaat, energie, asiel en Europa. En ook een vrouw met zelfbeheersing, intelligentie en nuchterheid.
rien10 schreef:Verantwoordelijk naar wat of wie Mar?
CharleyT schreef:_Mar3 schreef:Ik zal wel half bokt over mij heen krijgen. Ik stem op Lidewij de Vos. Wát een fantastische, beheerste vrouw. Helemaal eens met haar standpunten rondom klimaat, energie, asiel en Europa. En ook een vrouw met zelfbeheersing, intelligentie en nuchterheid.
Er zijn ook andere meningen over deze dame:https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/forum-geeft-ruim-baan-aan-extremisten-uit-antisemitische-appgroep
juval schreef:Helemaal mee eens! Ze zegt ook heel zinnige dingen in mijn ogen, staat ook hoog op mijn lijstje. Ik hoop dat ze flink wat stemmen van wilders kan afpakken, of hebben veel partijen zich al uitgesproken absoluut niet met fvd te willen?

juval schreef:ik denk ook wel dat ons belastinggeld beter kan worden besteed dan miljarden in een project pompen om de wereld 0.000036 graden minder warm te laten worden. Misschien dat zorg en onderwijs en betaalbaar voedsel wat hoger op mijn prioriteitenlijstje staan dan bij anderen. zou kunnen.
BigOne schreef:https://www.clo.nl/indicatoren/nl022615 ... -1907-2022
[ Afbeelding ]
Over opwarming , Juval, wanneer er niets gedaan wordt ( wereldwijd) dan kunnen de kinderen van huidige boeren over 50 jaar alleen nog boeren in de buurt van de poolcirkel.
Of op de eeuwig durende permafrost gebieden die op veel plekken aan het ontdooien zijn.
germie schreef:Ach ja, maak de fvd maar weer zwart om iets uit het verleden. Anderen krijgen een 2e, 3e, 4e en soms nog een 5e kans. Maar bij fvd blijft men het negatieve belichten.
Maar de 'geen actieve herinneringen' leugen van Rutte werd wel geloofd. En de mondkapjes deal en overige, inmiddels bewezen leugens over corona. Bruiloften die volgens de wet verboden waren.
Nee, dat wordt vergeten, maar een oude uutspraak van iemand van de fvd wordt extra naar boven gehaald.
Maar ja, de msm gunt Lidewey ook niets.ikdenk echt dat zij het beter gaat doen dan Thierry.
Enne, over het klimaat, vroeger was de zeespiegel hoger, zat er meer CO2 in de lucht dan nu, en dat geheel zonder menselijke invloeden.
Dus we moeten inderdaad stoppen met het klimaat als melkkoe zien. De link hieronder valt onder de msm, dus is niet verzonnen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/17 ... reenhouse/
Wil je wat voor het milieu doen, daar valt zeker winst te behalen, maar het probleem zit niet in Nederland of Europa, maar in Azie.
Zorg eerst voor je eigen Nederlandse volk zou weer een belangrijk standlunt moeten worden van alle partijen.
rien10 schreef:germie schreef:Ach ja, maak de fvd maar weer zwart om iets uit het verleden. Anderen krijgen een 2e, 3e, 4e en soms nog een 5e kans. Maar bij fvd blijft men het negatieve belichten.
Maar de 'geen actieve herinneringen' leugen van Rutte werd wel geloofd. En de mondkapjes deal en overige, inmiddels bewezen leugens over corona. Bruiloften die volgens de wet verboden waren.
Nee, dat wordt vergeten, maar een oude uutspraak van iemand van de fvd wordt extra naar boven gehaald.
Maar ja, de msm gunt Lidewey ook niets.ikdenk echt dat zij het beter gaat doen dan Thierry.
Enne, over het klimaat, vroeger was de zeespiegel hoger, zat er meer CO2 in de lucht dan nu, en dat geheel zonder menselijke invloeden.
Dus we moeten inderdaad stoppen met het klimaat als melkkoe zien. De link hieronder valt onder de msm, dus is niet verzonnen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/17 ... reenhouse/
Wil je wat voor het milieu doen, daar valt zeker winst te behalen, maar het probleem zit niet in Nederland of Europa, maar in Azie.
Zorg eerst voor je eigen Nederlandse volk zou weer een belangrijk standlunt moeten worden van alle partijen.
Je bedoelt dat Azie waar veel mensen hun zooi vandaan halen?
germie schreef:Ach ja, maak de fvd maar weer zwart om iets uit het verleden. Anderen krijgen een 2e, 3e, 4e en soms nog een 5e kans. Maar bij fvd blijft men het negatieve belichten.
Maar de 'geen actieve herinneringen' leugen van Rutte werd wel geloofd.
_Mar3 schreef:Ben oprecht benieuwd: wat vind jij ervan om miljarden(!) aan het klimaat uit te geven als het temperatuurverschil dat je ermee wint 0,000036 graden is?
Denk je niet dat we dat geld beter kunnen besteden aan zorg, onderwijs, huisvesting enzovoort?
Lieser schreef:_Mar3 schreef:Ben oprecht benieuwd: wat vind jij ervan om miljarden(!) aan het klimaat uit te geven als het temperatuurverschil dat je ermee wint 0,000036 graden is?
Denk je niet dat we dat geld beter kunnen besteden aan zorg, onderwijs, huisvesting enzovoort?
Wat heb je aan huisvesting en onderwijs als je land volledig onder water staat?
_Mar3 schreef:Ze erkent wel degelijk dat er klimaatverandering is. Ze stelt echter de vraag of wij mensen daar significante invloed op hebben, aangezien klimaatverandering van alle tijden is. Dat doen sommige wetenschappers ook en dat is wel degelijk wetenschappelijk.