nps schreef:Denk ik ook, veel vrouwen en dierenliefhebbers
nps schreef:Celiien schreef:Moet dit nu gelijk weer? Degene die hier begint over een liever Nederland, doet gelijk een sneer geven als iemand een mening heeft die niet in lijn ligt met de jouwe.
Goed verhaal
Hu? Ik benoem gewoon waarom ik denk dat men hier wat linkser is dan gemiddeld in Nederland? Hoe haal je hier nou alweer een sneer uit?Totaal niet persoonlijk.
En nee, ik ga niet fout op een andere mening, maar het verkondigen van dingen die niet waar zijn en het zo meteen naar en op de man roepen dat een wat linkser kabinet de hel en verdoemenis voor Nederland zal zijn. Daar heb ik moeite mee. De afgelopen jaren hebben we een kabinet met alle extreme, rechtse partijen met een grote bek in de kamer, en dat ging niet zo goed. We hebben al decennia lang geen links kabinet gehad Mag nu een ander weer?
Verder, wat imandra zegt!
nps, hij kwam over als dat als je dus niet links stem, je dus tegen vrouwen/dieren bent.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
En ik heb niks gezegd over hel en verdoemenis als we een links kabinet krijgen. We gaan dan wel zien wat er dan gaat gebeuren. Ik denk persoonlijk dat op dit moment de hele tweede kamer teveel bezig is met modder gooien naar elkaar en elkaar te veroordelen, en dat er überhaupt een tijd over heen gaat voordat er iets zinnigs uit gaat komen. Zowel in formatie als in het bestuur erna.