Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ania schreef:Zo wat een verwijten/nare reacties weer als je dit niet meegekregen hebt.
Ik volg heel bewust geen nieuws en ik heb dit inderdaad ook niet meegekregen. Mijn gegevens zullen hier ook wel tussen zitten want ik heb meerdere onderzoeken gehad sinds mijn PAP5 uitslag in 2019.
We wachten het maar af.
anjali schreef:Ania schreef:Zo wat een verwijten/nare reacties weer als je dit niet meegekregen hebt.
Ik volg heel bewust geen nieuws en ik heb dit inderdaad ook niet meegekregen. Mijn gegevens zullen hier ook wel tussen zitten want ik heb meerdere onderzoeken gehad sinds mijn PAP5 uitslag in 2019.
We wachten het maar af.
Van mij uit geen verwijten maar alleen verbazing! Ik volg zelf wel alle nieuws , maar het is toch verschillende malen gebeurd dat ik iets heel actueels en belangrijks, ook niet-paardgerelateerd nieuws, voor het eerst op de Bokt-site zag. Omdat ik die s'morgens meestal als eerste open. Ik was er verbaasd over dat hier nog niets over was terwijl het onderwerp toch iets is wat speciaal voor vrouwen (de meeste Bokt-gebruikers vermoed ik) relevant kon zijn.
Temeraire schreef:Maar wat als je gegevens erbij zaten? Je kan er toch eigenlijk niks meer aan doen?
Of geven ze nog mee wat je nu moet doen?
Temeraire schreef:Maar wat als je gegevens erbij zaten? Je kan er toch eigenlijk niks meer aan doen?
Of geven ze nog mee wat je nu moet doen?
Eilinora schreef:Movement schreef:Geldt dit alleen voor mensen die ook echt meegedaan hebben aan het onderzoek, of ook voor mensen die het materiaal thuis hebben gekregen met de mogelijkheid om mee te doen met het onderzoek?
Nee echt als het ook ingezonden is.
Het bedrijf die het onderzoek uitvoert is gehackt
Ania schreef:Zo wat een verwijten/nare reacties weer als je dit niet meegekregen hebt.
We wachten het maar af.
Manou schreef:Ania schreef:Zo wat een verwijten/nare reacties weer als je dit niet meegekregen hebt.
We wachten het maar af.
Er zijn meerdere laboratoria die de onderzoeken uitvoeren en ik dacht gelezen te hebben dat deze vooral Zuid-Holland deed (maar dat vind ik zo snel niet terug) dus de kans is dat je niks met dit laboratorium te maken hebt gehad.