Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Gitana schreef:Pfoe die video's. Wat moeten die mensen in angst gezeten hebben, wat een verschrikkelijke horror om zo naar je dood toe te zweven. En ook voor de mensen die toe gekeken hebben en zo'n schip aan zagen komen, bleh![]()
Ik vermijd de dreamliners al jaren vanwege alle rare dingetjes die er steeds meer zijn. Ben daarom benieuwd wat er uit het onderzoek gaat blijken.
Ik weet niet of ze het wel allemaal goed en wel beseft hebben. Je ziet het vliegtuig mooi in rechte lijn omhoog gaan en dan plots eigenlijk plat op de grond vallen.
De laatste vlucht hebben wij nogal turbulentie gehad, en ondanks dat het echt geen leuk gevoel is, voel je je in een vliegtuig wel veilig en was er van niemand "paniek" zeg maar.
Turbulentie tijdens het opstijgen is wel normaal, dus ik weet niet of er iemand wel bewust meegemaakt heeft dat ze gingen doodgaan.
Koper schreef:Het ergste vind ik de foto's en filmpjes van de mensen die aan boord waren en die nu her en der opduiken. Of nou ja niet erger. Niks erger dan de beelden van zo'n catastrofe. Maar het raakt me meer. Mensen ipv een machine zeg maar.
Hopelijk gaat het goed met de overlevende en kan hij gauw veilig naar huis.
Loretta schreef:Koper schreef:Het ergste vind ik de foto's en filmpjes van de mensen die aan boord waren en die nu her en der opduiken. Of nou ja niet erger. Niks erger dan de beelden van zo'n catastrofe. Maar het raakt me meer. Mensen ipv een machine zeg maar.
Hopelijk gaat het goed met de overlevende en kan hij gauw veilig naar huis.
Ik vond net wel een filmpje van iemamd aan boord van hetzelfde toestel. 2 uur voor de crash.
Hij klaagde dat niets in de cabine werkte.
https://m.youtube.com/watch?v=1y_u1O-T6jw
Toch wel een raar filmpje. Vooral achteraf gezien.
Janinevv schreef:Loretta schreef:Ik vond net wel een filmpje van iemamd aan boord van hetzelfde toestel. 2 uur voor de crash.
Hij klaagde dat niets in de cabine werkte.
https://m.youtube.com/watch?v=1y_u1O-T6jw
Toch wel een raar filmpje. Vooral achteraf gezien.
Dat is wel gek ja..
Toen ik vorige jaar naar New York vloog was er ook iets mis met het besturingssysteem of iets. Dat moest ook opnieuw worden op gestart.
Eng idee
Christiene schreef:Dat de pers al zo snel een interview doen , ik denk niet dat elke persoon die zoeits overleefde dat al wil
Tancreda4 schreef:Ik vind het in deze tijd lastig om te weten wat echt en nep is. In de zin van filmpjes die opduiken. Is dat filmpje waarop niets qua apparatuur het doet idd van de bewuste vlucht, of van een andere vlucht en is iemand aan t 'sensatie maken'. Tegenwoordig is dat echf lastig...
DubbelFun schreef:Ik snap niet dat als iemand al gebrekkig Engels praat én de reporter is ook native dat ze niet gewoon in hun beider geboortetaal praten, dan had ie iig beter zijn verhaal kunnen doen lijkt mij.