Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Er werden in onze omgeving veel dure spullen van erven gestolen. Machines. Ik heb eens rond 3 snachts 2 personen op beeld gehad die bij ons stonden te kijken hoe ze op ons erf konden komen. Gewoin vol met hun smoel in beeld. Capuchons op.. beelden aan de politie gemaild. Die konden er niks mee.
Ons hek waren die gasten overigens wel voorbij gegaan. Heb ook een bordje met "hier waak ik" en dan onze Presa er op hangen.
Die leeft niet meer maar laat hem lekker hangen
[ Afbeelding ]
Goof schreef:Ik sprak eens iemand die in de beveiliging werkt en die gaf aan dat hetgeen het beste werkt een sticker of bordje is met een hond erop en de tekst 'hier waak ik'. Inbrekers willen geen risico nemen met honden.
Ik zie zelf echt het nut niet in van een camera.
Popstra schreef:Er werden in onze omgeving veel dure spullen van erven gestolen. Machines. Ik heb eens rond 3 snachts 2 personen op beeld gehad die bij ons stonden te kijken hoe ze op ons erf konden komen. Gewoin vol met hun smoel in beeld. Capuchons op.. beelden aan de politie gemaild. Die konden er niks mee.
Ons hek waren die gasten overigens wel voorbij gegaan. Heb ook een bordje met "hier waak ik" en dan onze Presa er op hangen.
Die leeft niet meer maar laat hem lekker hangen
[ Afbeelding ]
c_alsemgeest schreef:Er is helaas bij de buurman niks af gegaan dit was de tweede xGek, mijn systemen gaan ook op wifi maar hebben ook 2 andere internet toevoeren bedraad en draadloos voor als de wifi uit valt.
Als iets onklaar wordt gemaakt of onverwachts wordt uitgeschakeld en wij geven niet direct aan dat we het zelf doen, gaat het alarm ook meteen naar de meldkamer.
Dacht eigenlijk dat dat bij veel systemen zo geregeld was?