Wat een aanfluiting.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Verstandig maar eeuwig stom dat hij dit niet een jaar eerder heeft gedaan zodat een nieuwe kandidaat meer tijd had gehad ter voorbereiding.
Ik vrees met grote vrees dat de oranje gek straks weer verkozen wordt.
DuoPenotti schreef:Mars schreef:Verstandig maar eeuwig stom dat hij dit niet een jaar eerder heeft gedaan zodat een nieuwe kandidaat meer tijd had gehad ter voorbereiding.
Dit!
Dement, ik denk niet dat hij al 4 jaar zwaar dement is, maar beginnend, ja zeker.
En dan nog eens 4 jaar er aan willen plakken?!
Dat is toch gewoon dom.
Maar het is wel weer bokt ten top, over Trump mag alle lelijks gezegd worden wat men maar kan vinden, maar over Biden, nee nee.
Is in onze Nederlande politieke topics niet anders.
Echt, ook waar je voor bent kan stomme zetten maken
Ze geven het nu zelf uit handen richting Trump, hoe dom kan je zijn...
En dan hebben we het niet over een kamerlid van 80, wat een vergelijk, maar een president van Amerika... ook niet van Belgie of Nederland die geen bal wereldwijd in te brengen heeft, maar Amerika...
8nnemiek schreef:Laten we het gewoon bij de waarheid houden, voor allebei de kandidaten. Trump heeft nu eenmaal heel veel meer op z'n kerfstok. Niet gek dat daar meer lelijks over wordt gezegd. Er ging tijdens zijn presidentschap geen week voorbij zonder beschamend nieuws over hem.
BigOne schreef:Trump en zijn geheugen, zou hier al in verpleegtehuis zitten;
https://x.com/meidastouch/status/181517 ... EopP3zUX6Q
8nnemiek schreef:Dan ben ik ook dementerend, ik kom ook wel eens niet uit mijn woordenLaat staan op het podium voor de hele wereld terwijl de grond in wordt gestampt door je tegenstander. Doe het hem maar eens na.
Als je de complete speeches kijkt en niet alleen wat er in de media komt dan is het volgens mij vrij duidelijk dat Biden nog scherp genoeg is en prima weet wat hij doet.
Laten we het gewoon bij de waarheid houden, voor allebei de kandidaten. Trump heeft nu eenmaal heel veel meer op z'n kerfstok. Niet gek dat daar meer lelijks over wordt gezegd. Er ging tijdens zijn presidentschap geen week voorbij zonder beschamend nieuws over hem.
Sunnda schreef:Die man is al vier jaar ernstig dement, maar nu konden ze het niet meer verbergen.
Bizar dat de keuze was tussen een clown en een demente man
Cer schreef:8nnemiek schreef:Laten we het gewoon bij de waarheid houden, voor allebei de kandidaten. Trump heeft nu eenmaal heel veel meer op z'n kerfstok. Niet gek dat daar meer lelijks over wordt gezegd. Er ging tijdens zijn presidentschap geen week voorbij zonder beschamend nieuws over hem.
En laten we dan ook benoemen dat als je al wat over Biden zegt, dat iemand dan komt met "ja maar Trump..."...![]()
Dus iets negatiefs (want zo wordt het ook gelijk uitgelegd, terwijl het niet perse negatief is) over Biden valt niet in goede aarde, en over Trump is alle negativiteit welkom.
Op de politieke factchecker kan je zien dat hoewel Trump veel meer onwaarheden verteld, dat ook de andere kandidaten gebeurt.. politiek is wat dat betreft overal hetzelfde..
Oh ja, en informatie schrijven zonder links is verder ook prima.. google het zelf maar![]()
De beelden over de secret service tijdens de aanslag zijn natuurlijk ook om te lachen, vind ik. Wat een aanfluiting.
Mars schreef:Verstandig maar eeuwig stom dat hij dit niet een jaar eerder heeft gedaan zodat een nieuwe kandidaat meer tijd had gehad ter voorbereiding.
CharleyT schreef:Sunnda schreef:Die man is al vier jaar ernstig dement, maar nu konden ze het niet meer verbergen.
Bizar dat de keuze was tussen een clown en een demente man
Vier jaar ernstig dement???????????? Ben jij arts ouderenzorg ofzo? Wat een zeldzaam domme uitspraak.
DuoPenotti schreef:Het gaat er niet over dat er over de Trump meer negatiefs te zeggen is, dat is gewoon zo.
Maar het word ook toegelaten zonder eens te zeggen, nou nou, zo is het ook wel weer genoeg.
Maar het gaat er om dat als er wat negatiefs word gezegd over Biden, waar men voorstander van is, dat hier direct bovenop gevlogen word.
Zie de reactie van Renee die gewoon een punt heeft over hoe hij zich telkens probeerde te redden en een typisch schuifelend dementie loopje liet zien.
En ik denk dat beroepshalve zij dat herkent en ik denk ook niet dat zij een trump voorstander is.
Maar wel een realistische opmerking maakt.
Maar dat mag van bokt niet.
Kom Op jongens, die man is aan pensioen toe... en ja hij treed niet af omdat hij zo positief in het nieuws was.
Nee niet crimineel, das waar.
Misschien zou het wel een goede zijn om wel een leeftijdgrens te hanteren bij een presidentskandidaat
Renee1991 schreef:Electra, ik stel geen diagnose, ik benoem wat ik observeer op beelden. Mijn beroep is verder niet relevant in deze context, en in mijn ogen dus off topic.
Overkoepelend vind ik het gewoon bijzonder, maar dat vind ik al jaaaaaaren, dat ze altijd van die (stok)oude(re) presidentskandidaten naar voren schuiven. Waarom niet gewoon eens een jonger iemand.
Electra63 schreef:DuoPenotti schreef:Het gaat er niet over dat er over de Trump meer negatiefs te zeggen is, dat is gewoon zo.
Maar het word ook toegelaten zonder eens te zeggen, nou nou, zo is het ook wel weer genoeg.
Maar het gaat er om dat als er wat negatiefs word gezegd over Biden, waar men voorstander van is, dat hier direct bovenop gevlogen word.
Zie de reactie van Renee die gewoon een punt heeft over hoe hij zich telkens probeerde te redden en een typisch schuifelend dementie loopje liet zien.
En ik denk dat beroepshalve zij dat herkent en ik denk ook niet dat zij een trump voorstander is.
Maar wel een realistische opmerking maakt.
Maar dat mag van bokt niet.
Kom Op jongens, die man is aan pensioen toe... en ja hij treed niet af omdat hij zo positief in het nieuws was.
Nee niet crimineel, das waar.
Misschien zou het wel een goede zijn om wel een leeftijdgrens te hanteren bij een presidentskandidaat
Wat is het beroep van Renee dan?
Ik vind het wel bijzonder dat hier een diagnose gesteld wordt, zonder onderzoek.
Wat het loopje betreft, dat heeft mijn stalhouder ook, maar die heeft Parkinson.
Renee1991 schreef:Electra, ik stel geen diagnose, ik benoem wat ik observeer op beelden. Mijn beroep is verder niet relevant in deze context, en in mijn ogen dus off topic.
Overkoepelend vind ik het gewoon bijzonder, maar dat vind ik al jaaaaaaren, dat ze altijd van die (stok)oude(re) presidentskandidaten naar voren schuiven. Waarom niet gewoon eens een jonger iemand.