julius_juut schreef:Ik denk dat dat 'Je wordt meteen aangevallen als je rechts bent' vooral ook zo voelt omdat er dan gevraagd wordt hoe al die mooie rechtse beloftes moeten worden uitgevoerd/er wordt uitgelegd dat beloftes helemaal niet kúnnen worden uitgevoerd/doorberekeningen worden gedeeld die laten zien dat (extreem)rechts helemaal niet goed is voor 'de gewone man'.
Dat is (als ik zo iets doe in elk geval) niet bedoeld als aanval, maar wel als weerlegging van claims en meningen die naar mijn idee onjuist zijn.
Ik ga voor GroenLinks, die zat samen met PvDD bovenaan in de stemwijzers, en dan vind ik GroenLinks meer gericht op de realiteit. Het feit dat GroenLinks qua natuur ook beter scoort dan PvDD en dat voor mij het meest belangrijke punt is bij deze verkiezingen bevestigde die keuze dan nog.
Dit vooral ja.
Er ligt bv nu een coalitie akkoord wat technisch gezien niet uitvoerbaar is binnen de huidige regelgeving, (en die regelgeving wordt ook niet aangepast) maar als dat uitgelegd wordt wordt dit vaak opgevat als een aanval en als ‘extreem links’, hoewel het eigenlijk gewoon de feiten zijn.