secricible schreef:germie schreef:https://www.ad.nl/politiek/waar-staat-d ... ~aab8e9c8/
Als je dit zo leest, dan heeft de PVV echt volledig gelijk. Ze zijn duidelijk niet tegen asielzoekers, maar tegen gelukszoekers. Ze willen het huidige beleid goed aanpakken, en zijn er echt voor de burger. Ook hebben ze volledig gelijk met het klimaat. Ik lees hier niets over een Nexit, maar alleen over minder betalen. En daar ben ik het dan ook wel mee eens. Een Nexit komt er toch niet.
Mensen willen weer betaalbaar wonen en leven en een toekomst hebben. Je wilt de kinderen weer een woning gunnen zodat ze niet oneindig bij jou thuis blijven wonen, betaalbaar de woning verwarmen, betaalbare zorg, betaalbaar vervoer, gewoon alles wat onder de eerste levensbehoeften valt. Alles wat Rutte heeft afgebroken.
De keuze van de Nederlander voor de PVV snap ik dus echt wel als ik dit lees.
Je bedoelt dat jij vindt dat de pvv gelijk heeft
Geen enkele andere partij komt beter overeen met wat ik belangrijk vind. Maar het wil dus niet zeggen dat PVV stemmers racistisch zijn, juist niet. Maar ze willen wel een toekomst voor zichzelf en hun familie.