Als ik een kar vol heb wil ik gewoon een kassa omdat het zo veel is dat het anders geen doen is.
Kruitvat etos etc heeft bij ons alleen een kassa en geen zelf scan
Is ook erg fijn voor alle oudjes hier in het dorp.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Meeste fouten worden gemaakt met bonusartikelen waarbij het "2 voor ..." is. Als mensen dan 2 verschillende varianten pakken, dan vergeten ze nog wel eens beide te scannen.
Laibadji schreef:Ik vind zelfscan heel leuk! Ook veel leuker om met mijn zoontje te doen. Voor hem is het scannen een leuk tijdverdrijf.
Het enige wat ik echt niet fijn vind is dat er niet cash kan betaald worden en dat vind ik belangrijk. Het wordt hoog tijd dat ze cashautomaten plaatsen bij de zelfscan. Ik begrijp niet dat dit niet mogelijk is.
Laibadji schreef:Ik vind zelfscan heel leuk! Ook veel leuker om met mijn zoontje te doen. Voor hem is het scannen een leuk tijdverdrijf.
Het enige wat ik echt niet fijn vind is dat er niet cash kan betaald worden en dat vind ik belangrijk. Het wordt hoog tijd dat ze cashautomaten plaatsen bij de zelfscan. Ik begrijp niet dat dit niet mogelijk is.
Dorus schreef:Wij pinnen nog steeds iedere maand geld voor de boodschappen en ik was echt niet van plan daarmee te stoppen. Ik ben dus geen grote fan van de zelfscan kassa’s. Nou valt de rij bij de kassa bij ons nog wel mee, maar die sluit wel al om 20u. Dus als ik een keer laat ben voor m’n boodschappen en na 20u bij de kassa kom dan kan ik niet betalen. Nou ja, dan moeten ze er maar iets op verzinnen, ik ga niet pinnen als ik contant heb.
simongek schreef:Ik vind de zelf scan fijn als ik max een 1 tas vol heb.
Als ik een kar vol heb wil ik gewoon een kassa omdat het zo veel is dat het anders geen doen is.
Marije_jiplover schreef:simongek schreef:Ik vind de zelf scan fijn als ik max een 1 tas vol heb.
Deze snap ik niet.
Ik neem een scanner en heb mijn tassen in de kar staan, pak iets uit het schap, scan, stop het in mijn tas.
Toch zoveel fijner dan alles uit het schap in je kar, vanuit de kar op de band en dan nog eens van de band in je tassen?
Ik ben echt team zelfscan hier, alles maar 1x in mijn handen en na het afrekenen zo met ingepakte tassen de winkel uit.
En ik ben wel sociaal aangelegd en niet verlegen om een praatje, maar boodschappen doen gaat met zon scanner door de winkel heen zoveel efficiënter.
Cayenne schreef:Bij een controle halen ze er toch maar iets van drie random items uit? Of is dat bij iedere winkel anders?
Suzanne F. schreef:Maar je wilt toch de zware dingen onderop in je tas? Pas je daar je route op aan door de supermarkt dan? Hoe kan je nou alles meteen in je tas stoppen? Ik sorteer echt de zware dingen onder en brood en eieren bovenop enzo.