8nnemiek schreef:Dat inderdaad![]()
BBB is niet de partij voor de burger of de boer, maar de partij voor de agrireuzen, de partij voor Bayer en de voergiganten. Die moet je absoluut niet in de regering willen hebben.
Absoluut

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat inderdaad![]()
BBB is niet de partij voor de burger of de boer, maar de partij voor de agrireuzen, de partij voor Bayer en de voergiganten. Die moet je absoluut niet in de regering willen hebben.
8nnemiek schreef:Sky schreef:Ik zou zo bang zijn voor een groot BBB, vrees dat ik deze verkiezing tactisch ‘tegen’ BBB moet stemmen..
Dat inderdaad![]()
BaileyMix schreef:8nnemiek schreef:Dat inderdaad![]()
AbsoluutVoor positieve verandering moet je echt links zijn, na jaren en jaren wanbeleid van rechts.
_San87_ schreef:Ik vind ze te veel pro-boer. Dat staat mij vooral tegen.
DuoPenotti schreef:Best jammer want ze staan voor zoveel meer.
En proberen echt nuance te maken ipv zwart/wit.
Ook bij boer zijn ze niet laat alles wat het was. Maar wat het kabinet nu heeft gedaan is vandaag dit. Wat de boer tonnen koste. En morgen dat. Zonder vooraf uit te rekenen met echte cijfers wat het nu voor resultaten ging hebben.
Eigenlijk zoals alle schandalen. Wel info hebben en er niets mee doen.
BBB rekent alles uit en onderbouwd alles. Altijd correct zonder schelden oid.
En zeker ook voor de burger. Meer dan welke partij ook.
purny schreef:Dieuwke_ schreef:Ik ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen. Pieter Omtzigt zou direct mijn stem krijgen, als ie een partij zou hebben
Pieter is een eenmansfractie, dus een stem op hem zou zeker waardevol zijn.
BaileyMix schreef:DuoPenotti schreef:Best jammer want ze staan voor zoveel meer.
Ook bij boer zijn ze niet laat alles wat het was. Maar wat het kabinet nu heeft gedaan is vandaag dit. Wat de boer tonnen koste. En morgen dat. Zonder vooraf uit te rekenen met echte cijfers wat het nu voor resultaten ging hebben.
Er wordt vaak vergeten dat de linkse stemmer óók de 'gewone burger' is. Alle linkse partijen bij elkaar is dat ongeveer net zoveel dat het dus wél anders wil.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:Ik vind ze te veel pro-boer. Dat staat mij vooral tegen.
Best jammer want ze staan voor zoveel meer.
DuoPenotti schreef:Klopt.
Maar BBB kan op heel veel punten prima met links. Dat is het mooie
Nee niet het extreme wat D66 in korte tijd wil. Dat kan de gemiddelde burger niet betalen.
Als je daar voor staat dan zijn ze niks. Dat klopt.
Maar ze zijn heel sociaal op veel vlakken. Zonder het extreme. Ik vind dat mooi
_San87_ schreef:Ik wil niet zeggen dat het kabinet eerlijk is geweest naar de boeren, verre van. Er zijn gouden bergen beloofd, boeren zijn op enorme kosten gedreven. Wel moet er echt wat veranderen in de manier waarop geboerd wordt. Niet alleen bij boeren, ook bij fabrikanten, trouwens.
BaileyMix schreef:DuoPenotti schreef:Best jammer want ze staan voor zoveel meer.
Er wordt vaak vergeten dat de linkse stemmer óók de 'gewone burger' is. Alle linkse partijen bij elkaar is dat ongeveer net zoveel dat het dus wél anders wil.
Hutcherson schreef:Zo blij dat ik niet hoef te stemmen. 'Als stemmen ook maar iets zou veranderen zouden ze het wel verbieden' zei oma altijd.
Waarom gaan mensen emigreren als bbb de grootste wordt? Is dat niet HET ding nu