Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Ik ben van jongs af aan aan het bellen, dus nee geen last van.
Ik kan mij er ook niets bij voorstellen, maar her lijkt mij erg lastig wanneer je niet durft te bellen.
ElCamino schreef:ik begrijp er helemaal niks van, ik heb echt geen last van bel-angst oid in wat voor mate dan ook....
Ik hoorde op stal al iemand die dit had en dacht nog "huh????"
Maar het blijkt dus tocht echt een ding te zijn.....
Ik kan er ook niks mee.... ik bel wie ik moet bellen, werk of prive, en als ze mij bellen zullen ze me wel nodig hebben voor iets. onzin belletjes kap ik af zoals vertegenwoordigers van stroom, telefoon etc etc,
Ik wist dus echt niet dat dit bestond.....
ElCamino schreef:ik begrijp er helemaal niks van, ik heb echt geen last van bel-angst oid in wat voor mate dan ook....
Ik kan er ook niks mee.... ik bel wie ik moet bellen, werk of prive, en als ze mij bellen zullen ze me wel nodig hebben voor iets. onzin belletjes kap ik af zoals vertegenwoordigers van stroom, telefoon etc etc,
_Snow_White schreef:Ik heb niet per se belangst, maar ik vind het soms wel lastig om mensen te verstaan. Ik probeer dus altijd te e-mailen of een online meeting (met ondertiteling) te regelen om potentiele misverstanden te voorkomen.
Inmiddels stuur ik ook altijd een bevestigingsemail na een telefoongesprek zodat ik zeker weet dat we over hetzelfde onderwerp gepraat hebben
Ik heb ook officieel de diagnose APD (Auditory Processing Disorder), dit zorgt ervoor dat ik het moeilijker vind om iemand te verstaan als er bijvoorbeeld veel achtergrond geluid of een moeilijk accent is. Uiteindelijk lukt het mij wel, maar het duurt iets langer en het is ook makkelijker als ik de persoon/tekst kan zien ipv moet "gokken."