Hopen dat er nu eindelijk wat gebeurt, en niet dat hij er weer met een tik op de vingers van de zender vanaf komt, zonder echt sorry te zeggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:Niet doen Janneke, ik heb spijt dat ik het wel gelezen heb.
Fijn dat er ook mensen van die generatie in shock over zijn, Jessix. Thanks dat je dat even zegt.
bigone schreef:Er zit maar één goede kant aan dit verhaal, de desbetreffende vrouw weet nu wie de dader was, 50 jaar na dato.
Er was toen inderdaad een andere moraal maar seksueel geweld was seksueel geweld. Fout, altijd.
Zeeuwsemeid schreef:Ik snap gewoon niet hoe hier zó hard om word gelachen. Het bewijst maar weer hoe (seksueel) geweld tegen vrouwen niet serieus wordt genomen..
Edit: En hoe kan het aanwezige publiek hier ook om lachen? Wat is er mis met al die mensen in die ruimte?
Captain schreef:Die vrouwen in het publiek zitten inderdaad ook gewoon lekker mee te lachen.Denk wel dat dit gevolgen gaat hebben, helemaal na de openbaringen uit the voice..
rien10 schreef:Jessix schreef:Ik vind het ook weer zo laf dat Talpa enkel aangeeft geschokt te zijn en dat ze in gesprek gaan. Waar wil je het dan nog over hebben, denk ik dan?!
Gesprek: “Johan, je bent niet meer welkom. Doei.”
Paardenfan25 schreef:Benieuwd wat hij er in de uitzending vanavond over gaat zeggen. Goedpraten zal de zender, gezien de commotie, niet accepteren. Enige gepaste zou zijn te stoppen met programma?
Captain schreef:Die vrouwen in het publiek zitten inderdaad ook gewoon lekker mee te lachen.Denk wel dat dit gevolgen gaat hebben, helemaal na de openbaringen uit the voice..
Paardenfan25 schreef:Captain schreef:Die vrouwen in het publiek zitten inderdaad ook gewoon lekker mee te lachen.Denk wel dat dit gevolgen gaat hebben, helemaal na de openbaringen uit the voice..
Al zappend kwam ik er gisteren langs en hoorde wat hij vertelde. Was zo absurd dat het niet gelijk indaalde. Tot ik 's avonds twitter zag. Denk dat in eerste instantie het publiek ook niet verwachtte dat het een live bekentenis was. Meer een hele foute grap