Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:42

verootjoo schreef:
karuna schreef:
Dat gezegd hebbende, durf je als man of bekende mannelijke nederlander nog wel alleen met een vrouw in een ruimte te zitten? :n Voor je het weet wordt je beschuldigt van dingen die je maar moet zien te bewijzen dat je ze niet hebt gedaan.

Zo werkt het gelukkig niet. Je bent altijd nog onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Voor de wet misschien wel, maar voor de cancel-culture waarin we vandaag de dag leven niet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:46

Maar voor mijn beeldvorming. Wat is seksueel grensoverschrijdend gedrag?
Is dat wow, jij ziet er sexy uit in dit jurkje, daar ga je ook hoge ogen mee gooien vanavond.
Of moet ik daar meteen bij denken dat ze dan tegelijkertijd in de billen knijpen?
Of moet ik nog ergere dingen denken?

Daarmee zeg ik niet dat een sexy opmerking goed is, voordat mensen dat denken dat ik dat bedoel.
Ook dat van Borsato, wat is daar gebeurd dan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:49

Ik ben benieuwd naar de aflevering van BOOS.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:51

DuoPenotti schreef:
Is dat wow, jij ziet er sexy uit in dit jurkje, daar ga je ook hoge ogen mee gooien vanavond.
Of moet ik daar meteen bij denken dat ze dan tegelijkertijd in de billen knijpen?

Daarmee zeg ik niet dat een sexy opmerking goed is, voordat mensen dat denken dat ik dat bedoel.

Citaat:
Rietbergen geeft toe "contact van seksuele aard" te hebben gehad "met enige bij het programma betrokken vrouwen". Ook heeft hij seksueel getinte WhatsApp-berichten uitgewisseld.

Op Nu.nl
Is wel de vraag hoe de vrouwen dat hebben gevonden natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-01-22 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:51

De uitzending van Tim Hofman die donderdag op youtube wordt uitgezonden zou gaan over Jeroen Rietbergen, Ali B en Marco Borsato. Aldus Yvonne Coldewijer, die over het algemeen over goed ingelichte bronnen beschikt. Slachtoffers zullen hun verhaal doen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:53

DuoPenotti schreef:

Geen idee, volgens mij heeft er nog niemand inzage in de aangifte.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:54

Ik ben ook heel benieuwd naar die aflevering. Vooral omdat ik me hetzelfde afvraag als DP.
Mijn nekharen gaan hiervan overeind _-:(

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:55

Volgens een voormalig cameraman van TVOH kreeg hij in 2018 ontslag toen hij er wat van zei en heeft de politie toen niets met de zaak gedaan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 17:58

Renee1991 schreef:
Ik ben ook heel benieuwd naar die aflevering. Vooral omdat ik me hetzelfde afvraag als DP.

Inderdaad en daarbij gaat de hele spontaniteit weg, waar of niet maar niemand durft meer een arm om een meisje heen te slaan oid.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:00

chanicha schreef:
Renee1991 schreef:

Inderdaad en daarbij gaat de hele spontaniteit weg, waar of niet maar niemand durft meer een arm om een meisje heen te slaan oid.

En dat hebben we te danken aan de talrijke grensoverschrijdende mensen. Laten we dat niet vergeten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:01

Boras schreef:
En dat hebben we te danken aan de talrijke grensoverschrijdende mensen. Laten we dat niet vergeten.

Hear hear.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:04

Nou idd!

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:06

Boras schreef:

Precies dit.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:11

Of.. door mensen die een vriendelijke arm om de schouder al grensoverschrijdend vinden?

Zou wat dat betreft de waarheid niet wat in het midden liggen?
Dat er idd talrijke grensoverschrijdende mensen zijn, maar ook mensen die helemaal geen slechte bedoelingen hebben en niet eens in de gaten hebben dat het zo opgevat kon worden?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:13

Ik weet niet wat ik moet geloven
Weet alleen dat vrouwen vreselijk gemeen kunnen zijn

Jaren wachten daarna wraak nemen

Ik wacht alles af maar er worden nu ontzettend veel relaties kapot gemaakt zoals van Linda, vrouw Ali, alle reacties omtrent Borsato
Werk relaties, liefdes relatie alles gaat kapot

Hopelijk is het echt de moeite

Want ik zal nooit vergeten hoe mijn klasgenoot onze leraar heeft gedwongen tot zelfmoord met haar web vol overdreven spinsels
Hij is onschuldig verklaard

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:17

Inderdaad Tita!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:18

Tja, en zo heb ik de andere kant mee gemaakt en werd als slachtoffer niet geloofd..
Ik weet wel dat dat heel veel schade aan mijn leven heeft toe gebracht. Ook nadat bleek dat ik wel degelijk de waarheid sprak.
En daardoor vielen er nog veel meer slachtoffers omdat meneer nog op straat liep.

Ik weet wel wat ik erger vind..
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 15-01-22 18:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Tiquira_Jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:18

DuoPenotti schreef:
Of.. door mensen die een vriendelijke arm om de schouder al grensoverschrijdend vinden?

Dat er idd talrijke grensoverschrijdende mensen zijn, maar ook mensen die helemaal geen slechte bedoelingen hebben en niet eens in de gaten hebben dat het zo opgevat kon worden?

Maar volgensmij zijn die mensen er toch maar weinig, natuurlijk zijn ze er wel maar niet het overgrote deel.
Ik bedoel, ik zou het ook grensoverschrijdend vinden als mijn (ex docent, ben gewisseld van school) docent een arm om mij heen sloeg. Want diezelfde docent vroeg je ook altijd om iets uit te delen als je een rok of jurk aanhad of toen ik weg ging dat ik altijd wel bij hem langs mocht komen %)

Tiquira_Jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:20

Cayenne schreef:
Tja, en zo heb ik de andere kant mee gemaakt en werd als slachtoffer niet geloofd..
Ik weet wel dat dat heel veel schade aan mijn leven heeft toe gebracht. Ook nadat bleek dat ik wel degelijk de waarheid sprak.

Dat is echt verschrikkelijk! Y;(

------------------------------
En als iemand er niet meteen voor uit komt, betekend nog niet dat het niet is gebeurd :n

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:21

Wij hebben een bekende voetballer in de naaste familie die ik al ken van kleine jongen af aan.
Als je weet wat hij voor post, berichten en weet ik wat niet kreeg en wat daar instond!
Gelukkig is hij daar nooit op ingegaan wat wat had er dan gebeurd!
Het is een rare wereld.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:27

DuoPenotti schreef:

Ja weet je wat het is, grensoverschrijdend is voor iedereen anders. En ja, je mag een arm om je heen grensoverschrijdend vinden. En als je er wat van zegt en het gebeurt nog steeds, ís het grensoverschrijdend gedrag.
Je hebt andermans grenzen gewoon te respecteren. Of die grens dan ligt bij het begin van iemands aura of dat de grens pas is als je ergens je tong in hangt.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:30

Tiquira_Jill
Zo samen met zijn andere dingen vind ik het ook niet kloppen.

Maar als je uren met elkaar doorbrengt, tenminste dat denk ik dat in dat programma gebeurt.
Waar ik denk ( ja alles zijn vermoedens) ook emoties wel eens hoog oplopen en er word letterlijk even de arm omheen geslagen met kop op, je kunt het wel.
En later word dat toch bedacht als, hij zat aan mij.

Of Juist wat Tita schrijft, vrouwen zijn soms ook erg gemeen.
krijgen ze hun zin niet gaan ze zoiets doen.

Begrijp me niet verkeerd, als het met de foute intentie gedaan is moet het bestraft worden. Punt.
Maar er zijn ook vrouwen die piepen om niks, maar er zijn ook vrouwen die veeeeel eerder mogen piepen.
En dan nog de heksen.

(overigens bij mannen net zo)

Moeilijk hoor, echt moeilijk.

edit:
verootjoo schreef:
Ja weet je wat het is, grensoverschrijdend is voor iedereen anders. En ja, je mag een arm om je heen grensoverschrijdend vinden. En als je er wat van zegt en het gebeurt nog steeds, ís het grensoverschrijdend gedrag.
Je hebt andermans grenzen gewoon te respecteren. Of die grens dan ligt bij het begin van iemands aura of dat de grens pas is als je ergens je tong in hangt.

Dit vind ik heel goed gezegd :j

Iemand kan het met goede intentie doen, maar dan moet je wel laten weten dit vind ik niet prettig.
En dan moet! het stoppen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:41

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze een duur en populair format gaan stil leggen en met forse spijtbetuigingen strooien dat het gaat om een arm om de schouder. Maar we gaan het zien want dat is een aanname (al is er natuurlijk eerder ook al door een cameraman een knuppel in het hoenderhok gegooid).

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:42

Ik hoorde net op radio 1 dat er in die wereld veel cocaïne wordt gebruikt, en onder invloed daarvan misschien sneller grensoverschrijdend gedrag voorkomt. Oid. Geen idee, geen ervaring met harddrugs.

Ali B werd ook al genoemd in het Xpose verhaal, oplichting met een crypto munt. Meer hierover is te horen in de podcast cryptocowboys van BNR.
Het is echt schande als afhankelijkheidsrelaties misbruikt worden. En ook als blijkt dat het al bekend was maar onder de pet werd gehouden, jeetje zeg.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:43

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F

RTL noemt de aantijgingen. ‘zeer ernstig en schokkend".
Ik denk dat het wel wat verder gaat dan een arm om iemand heen of een kusje.
Er wordt niet "zomaar" een programma per direct van de buis gehaald. Het kost miljoenen.
Er ligt een aangifte bij het OM tegen Ali B. En blijkbaar (nog) niet tegen Jeroen Rietbergen, alhoewel deze wel direct heeft bekend. Ben erg benieuwd waar dit heen gaat.