Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas02 schreef:verootjoo schreef:Als je op FvD stemt om van de maatregelen af te komen ga je bedrogen uitkomen. Die kunnen er nu niet vanaf.
Waarschijnlijk van de zomer kan er wat meer, maar dat heeft dan de FvD niet gedaan, maar het verloop van het virus.
Ik stem CU, zoals al een tijdje eigenlijk.
Het kan heel best, maar dat stelletje landverraders laten een spoor van vernieling achter met wat ze aan het doen zijn.
brokjes schreef:@duopenotti, Kinderopvang gratis is ook goed voor de economie. Nederland is volgens mij zo'n beetje koploper deeltijdwerkende vrouwen.
Ook kan je zo misschien eindelijk de kloof tussen man en vrouw dichten op de arbeidsmarkt. Samen met verplicht vaderschapsverlof.
eva1969 schreef:Als je, bijv. via een stemwijzer of kieskompas een partij gevonden hebt die het meeste met je matcht, vergeet dan ook vooral niet te kijken naar de onderwerpen/standpunten waar je niet overeen komt. Soms heb ik de beste match met een partij maar wijken de onderwerpen/standpunten waar we het niet eens zijn zo van mijn mening af dat ik er op stemmen al geen optie vind.
Janneke2 schreef:eva1969 schreef:Als je, bijv. via een stemwijzer of kieskompas een partij gevonden hebt die het meeste met je matcht, vergeet dan ook vooral niet te kijken naar de onderwerpen/standpunten waar je niet overeen komt. Soms heb ik de beste match met een partij maar wijken de onderwerpen/standpunten waar we het niet eens zijn zo van mijn mening af dat ik er op stemmen al geen optie vind.
Er zijn een aantal websites als https://www.stemchecker.nl
Toegegeven : werkt niet voor nieuwkomers. Maar het laat zien wat partijen daadwerkelijk deden in de Tweede Kamer.
(De pvv jat qua verkiezingslokkertjes bij de SP en trekt daar stemmen mee. In de Tweede Kamer stemt men gewoon zoals de vvd, waar de club uit voortkomt. "Vlieg er niet in"...!)
Texas02 schreef:verootjoo schreef:Als je op FvD stemt om van de maatregelen af te komen ga je bedrogen uitkomen. Die kunnen er nu niet vanaf.
Waarschijnlijk van de zomer kan er wat meer, maar dat heeft dan de FvD niet gedaan, maar het verloop van het virus.
Ik stem CU, zoals al een tijdje eigenlijk.
Het kan heel best, maar dat stelletje landverraders laten een spoor van vernieling achter met wat ze aan het doen zijn.
Pantykous schreef:Ik denk eigenlijk niet dat gratis kinderopvang meer kinderen promoot. Dat zie je ook niet in landen om ons heen.