Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Oh ik las hier laatst een behulpzaam artikel over, zal het eens voor je opzoeken.
Astorga schreef:Deze kwam gisteravond voorbij: https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/
Ik vind 10% complotdenkers bizar veel. Wel interessant is het verband tussen politieke voorkeur.
PoelieWoelie schreef:Astorga schreef:Deze kwam gisteravond voorbij: https://www.trouw.nl/binnenland/een-op- ... ~bd98ce41/
Ik vind 10% complotdenkers bizar veel. Wel interessant is het verband tussen politieke voorkeur.
Pfoeh, ik vind dat nog zorgbarend veel eigenlijk!
ikke schreef:PoelieWoelie schreef:
Pfoeh, ik vind dat nog zorgbarend veel eigenlijk!
Dat ligt eraan welke gradatie je neemt.
Als ik zeg dat er in het management van mijn huidige werkgever gekeken wordt wat de corona-maatregelen aan voordelen bieden (die zijn er ook, namelijk) dan kun je dat complot-denken noemen.
Ik zie dat als vanuit bedrijfskundig oogpunt kijken wat een situatie je allemaal nog meer te vertellen heeft dan hel en verdoemenis......
PoelieWoelie schreef:ikke schreef:Dat ligt eraan welke gradatie je neemt.
Als ik zeg dat er in het management van mijn huidige werkgever gekeken wordt wat de corona-maatregelen aan voordelen bieden (die zijn er ook, namelijk) dan kun je dat complot-denken noemen.
Ik zie dat als vanuit bedrijfskundig oogpunt kijken wat een situatie je allemaal nog meer te vertellen heeft dan hel en verdoemenis......
Ik begrijp je even niet, op welke manier zie je dat als complot theorie?
Er zitten zeker voordelen aan. Kijk bijvoorbeeld naar mijn vriend die een app heeft ontwikkeld voor de Horeca waarmee je heel makkelijk je gegevens kunt doorgeven via een QR-code.
bigone schreef:Als baas van een bedrijf zou ik dit echt van niemand accepteren. Je persoonlijke overtuigingen deel je maar buiten het bedrijf . Binnen word gewerkt , koetjes en kalfjes prima maar dat zou ook alles zijn. En die werknemer die alleen maar poedersuiker kan schreeuwen had ik er wel even op aangesproken . Bvb dat veel mensen ook hun baan kwijt zijn door poedersuiker en of hij daar ook graag bij wil horen? Dan had hij echt recht om te schreeuwen .
bigone schreef:Als baas van een bedrijf zou ik dit echt van niemand accepteren. Je persoonlijke overtuigingen deel je maar buiten het bedrijf . Binnen word gewerkt , koetjes en kalfjes prima maar dat zou ook alles zijn. En die werknemer die alleen maar poedersuiker kan schreeuwen had ik er wel even op aangesproken . Bvb dat veel mensen ook hun baan kwijt zijn door poedersuiker en of hij daar ook graag bij wil horen? Dan had hij echt recht om te schreeuwen .
Cayenne schreef:bigone schreef:Als baas van een bedrijf zou ik dit echt van niemand accepteren. Je persoonlijke overtuigingen deel je maar buiten het bedrijf . Binnen word gewerkt , koetjes en kalfjes prima maar dat zou ook alles zijn. En die werknemer die alleen maar poedersuiker kan schreeuwen had ik er wel even op aangesproken . Bvb dat veel mensen ook hun baan kwijt zijn door poedersuiker en of hij daar ook graag bij wil horen? Dan had hij echt recht om te schreeuwen .
Plus dat ie dan blijkbaar de hygiënemaatregelen niet serieus neemt en daar zou ik mijn collega's niet aan willen blootstellen.