Popstra schreef:Ik begreep ze de eigenares Vd hond hadden verzocht het dier even buiten vast te binden zodat zij ,,veilig,, iemand binnen konden arresteren.
Het gaat dus om een arrestatie team.
Werkelijk vreselijk hoe deze zich uitleven op dat dier. Ze kunnen zich totaal niet beheersen!!
Ik mag toch hopen dat deze heren een passende straf krijgen want dit kan niet door de beugel.
Van wie begreep jij dat? Ik heb namelijk een ander stuk gelezen.De agenten waren voor iets anders in de straat ,daarop besloot deze familie te hond er tussen uit te gaan laten, er is toen verzocht de hond vast te binden en zelf weg te gaan en daarna is de agent losgegaan op die hond.Buiten dat dit gewoonweg belachelijk is vraag ik me af waarom denk je als eigenaar goh er lopen overal agenten laat ik nu de hond uit gaan laten,dat zie je namelijk op de beelden ook ,de straten zijn bezaaid met agenten ,je ziet de mensen buiten gaan en het volgende beeld is de hond vast gebonden op de boom waarop de hond blaft of uitvalt dat kan ik niet zien en daarop zie je die agent losgaan
Ik vraag me altijd af wat is de trigger van die agent geweest je zo te misdragen op een weerloos dier.Heeft er een woordewisseling plaats gevonden is er wat anders gebeurt?Want dat staat namelijk niet op het filmpje. Of is de agent echt gewoon een complete idioot?