Deze kwam ik net tegen en vind hem heel goed.
Zo is het precies, met die vieze lach van haar steekt ze een middelvinger op naar iedereen.
Citaat:
Aan mijn Femke
Daar sta je dan midden in een massa mensen, 5000 om precies te zijn. Je staat er met een glimlach op je gezicht. Beter kan je die lach van je gezicht halen.
Vandaag heb jij een dikke middelvinger opgestoken naar al die hardwerkende mensen in de zorg. De mensen die levens hebben gered, voor zover dat mogelijk was.
Je hebt een dikke middelvinger opgestoken naar alle mensen die, mijn inziens terecht, een bekeuring kregen omdat zij zich niet aan de regels hielden. Waarom zijn al die mensen op de Dam vandaag niet bekeurd? Kan nu iedereen haar bekeuring terug vorderen?
Je steekt een dikke middelvinger op naar onze wetgeving. Deze stelt dat een burgemeester niet mag oordelen over de inhoud van een demonstratie. Dat heb jij vandaag wel gedaan.
Je hebt een middelvinger opgestoken naar iedereen die zich al maanden netjes aan de regels heeft gehouden. Jij had de taak dat die regels ook vandaag nageleefd werden.
Je stak ook een middelvinger op naar al die ondernemers die niet open mogen of dat nu maar beperkt mogen. Waarom moeten zij zich wel aan regels houden en de mensen op de Dam niet?
En of je nog niet genoeg middelvingers hebt opgestoken, steek je er ook nog 1 op naar alle ouderen in onze samenleving die al maanden geen visite mogen ontvangen.
Het is niets voor mij, een middelvinger naar iemand opsteken. Dat zal ik ook nu niet doen. Ik verlaag mij namelijk niet tot uw niveau.
Wel heb ik één advies: treed per direct af zonder vergoeding.