elnienjo schreef:Prrrr schreef:Kennelijk is er gewoon een ID getoond. Als iedereen om zijn kaartje gevraagd wordt en ze krijgen ze allemaal ook gewoon weer terug, dan ben ik vrij vlot niet meer onder de indruk.
Dat 'buitenlands' vind ik dan wel weer grappig. Je wordt geen BOA als je geen Nederlander bentEr zijn ook niet-witte binnenlanders. Kennelijk is dat nog steeds nieuws.
Als het er dan eentje zou zijn ipv 4 tegelijk. Vind het nogal intimiderend en als alleenreizende vrouw zou het mij afschrikken. Ze zouden dan toch beter een gemixt gezelschap op pad sturen met ook minstens 1 vrouw er tussen.
Zowel ik het begreep waren het twee mannen, geen vier. Nummer drie en vier zijn erbij gekomen omdat de dames weigerden hun plaatsbewijs te laten zien. En het waren ook geen 4 mannen van Marokkaanse afkomst. (Zowel, dan nog? Wat maakt dat uit?) Dus het hele verhaal is onzin en gekleurd door de ideeën van Baudet.
LadyMadonna schreef:Maar: hamvraag: wat is er nu gebeurt? In welke zin zijn ze lastig gevallen?
Ze zijn niet lastig gevallen, de vriendinnetjes van Thierry geloven blijkbaar niet dat een jongeman met een getinte huidskleur voor de NS kan werken ofzo. Dus er is helemaal niets gebeurd, behalve dat Thierry Baudet zijn ware aard weer eens heeft laten zien.