Opinie/Discussie. Passend onderwijs.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 22:17

Wildgirl schreef:
@lenaa-tje, je doet een aanname. Ik zeg nergens dat ik mijn mening baseer op "wel eens meegaan". Dat maak jij ervan.
Echter, als jij in de veronderstelling bent dat je werkdruk meet door te kijken naar werktijden dan begrijp ik dat je het niet met me eens bent.

Nee dat zeg ik niet, ik zeg dat ik jou dag niet kan invullen en jij mijn dag niet. Ik zeg ook niet dat jij alleen koffie drinkt terwijl jij je taken uitvoert.
Ieder beroep heeft op zijn manier druk.
Maar jij zegt letterlijk dat die werkdruk veel minder voelt. Dat is een hele vreemde aanname.
Op kantoor is die druk anders dan in de zorg, onderwijs of bouw.
Dat maakt onderwijs niet minder druk dan werken op een kantoor.

Ik klaag niet over werkdruk wel over onnodige druk van de grote klassen. Of piekdrukte maar ook ik weet dat ze in het bedrijfsleven of in een winkel ook piekdrukte hebben. Dus dat hoort ook bij werk.
Maar als ik een week 2 avonden heb met sectorwerkstukken en profielwerkstukken beoordelen. Natuurlijk ‘s avonds zodat ouders ook het werk van hun kind kunnen zien. En ook een beroepenmarkt voor mijn mentorleerlingen. Oh en excursie naar politiek Den Haag met 140 vmbo’ers. Dan zucht en klaag ik ook wel eens hoor. :')