karuna schreef:Deze definitie dekt de lading wel aardig: 'The act of being very pretentious about how much you care about a social issue' (bron: Urban Dictionary)Wat is woke?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Boras schreef:Mensen, ik voel geen enkele weerstand tegen en zie geen enkel bezwaar tegen mannetjes en vrouwtjes poppetjes op verkeersborden als dat geleidelijk wordt ingevoerd, omdat borden nu eenmaal met regelmaat moeten worden vervangen.
Blijkbaar is dat een afwijkend standpunt en een standpunt dat weerstand oproept. En minder aardige reacties bij wat lichtgeraakte medebokkers. Dat vind ik opvallend bij een onbenullig onderwerp als dit. Je kunt je inderdaad maar ergens druk over maken.
Mag ik dat opvallend vinden? Ja, dat mag.
Fijne dag nog
Nou, dat valt nogal mee hoor, het is meer de toon waarop je het brengt. Die is nogal bombastisch.
Boras schreef:Niobe schreef:
Nou, dat valt nogal mee hoor, het is meer de toon waarop je het brengt. Die is nogal bombastisch.
Dat is niet verboden. En ik doe er niemand kwaad mee.
Merula123 schreef:Al die mensen hier die dit niet willen omdat ze bang zijn dat gehandicapte of non-binary mensen zich dan niet gerepresenteerd voelen: jullie neppe support om je eigen punt te verstevigen is zeer irritant. Dit laat alleen maar zien dat jullie totaal niet om deze mensen geven en het gewoon grappig vinden. Your ableism/transphobia is showing. Just stop.
LadyMadonna schreef:Dat ja.Merula123 schreef:Your ableism/transphobia is showing. Just stop.
We zitten op een Nederlands forum
Merula123 schreef:Al die mensen hier die dit niet willen omdat ze bang zijn dat gehandicapte of non-binary mensen zich dan niet gerepresenteerd voelen: jullie neppe support om je eigen punt te verstevigen is zeer irritant. Dit laat alleen maar zien dat jullie totaal niet om deze mensen geven en het gewoon grappig vinden. Your ableism/transphobia is showing. Just stop.
Boras schreef:Wat is er in godsnaam op tegen ook op verkeersborden mannelijke en vrouwelijke poppetjes te gebruiken net als op toiletten? Waar zijn jullie bang voor? Hoezo waar moet dat heen? Waar doet dat pijn? Waarom lig je er wakker van? Waarom tegen zulke zaken die gelijkheid ten goede komen als je er zelf geen last van hebt?