Zo ontzettend verdrietig. Had hem een andere manier van gaan gegund. Een oude jeugdheld is niet meer. 2020 is nu al stom. Sesamstraat en de sinterklaas intocht waren bij mij favoriet. Ik heb ze steeds gekeken ook toen ik volwassen werd, om hem. Omdat ie het zo leuk deed. Rust zacht meneer Aart.
Muiz
Moderator Algemeen
Geplaatst: 13-01-20 08:11
Die clip van de NOS met Pino Omdat ik nooit grootouders heb gehad voelde Aart een beetje als mijn tv-opa en dat zullen vast meer mensen van mijn generatie zo voelen. Wat een gemis voor de kinder tv is dit. Als ik iemand nog minstens 20 gezonde jaren had gegund was het Aart wel
8nnemiek
Geplaatst: 13-01-20 08:24
Ik schrok ook toen ik het hoorde. Wie is er niet mee opgegroeid.. En wat een triest einde..
Waar ik ook van schrok zijn de walgelijke tweets van anti-zwartepiet mensen, die voorbij kwamen op eenvandaag.. waar zijn die mee bezig, ongelofelijk
Cowboy55
Geplaatst: 13-01-20 10:18
8nnemiek schreef:
<KNIP> Waar ik ook van schrok zijn de walgelijke tweets van anti-zwartepiet mensen, die voorbij kwamen op eenvandaag.. waar zijn die mee bezig, ongelofelijk
Ach, zoals Andy Warhol al zei: "In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes." Sommigen geebruiken hun 15 minutes nou eenmaal beter dan anderen.
Ik hoorde het gistermiddag op de radio, en vanmorgen een gesprekje met Wieteke van Dort over haar samenwerking met Aart destijds. Wat een liefde voor het vak sprak daar uit, en wat ben ik blij dat ik jarenlang van meneer Aart in Sesamstraat heb mogen genieten, en van de Sinterklaasintochten die hij versloeg.
Dag lieve meneer Aart, alle kindertjes, groot en klein, zullen u missen.
Welke rol hij ook op zich nam, hij was het totaal en nam iedereen er in mee. Een groot gemis, en inderdaad een groot voorvechter voor minder truttige/preutse kindertv....
nimbletje
Geplaatst: 13-01-20 12:22
Wat een gemis...Meneer Aart Ik heb van het allereerste begin sesamstraat gevolgd en alles wat hij daarna gedaan heeft.
Net nog Opium gezien van de Avro op NPO START... werd er even stil van, van zijn rol in Waltz, en helemaal aan het eind dat stuk van het Spiegelpaleis waarin hij zei dat hij 100 zou worden tegen dat jongetje...