Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTiffani schreef:Ik zit momenteel in Sydney, gelukkig in het midden van de stad.
Het is inderdaad vreselijk, sommige dagen zijn prima te doen met de rook maar af en toe is het zo erg dat je amper de gebouwen in de verte kan zien.
Ontzettend veel mensen zijn aan het hoesten, ik ook, maar er heerst hier ook een vrij hardnekkig virus waar iedereen ziek van is. Moeilijk om te zeggen waar het hoesten vandaan komt.
En inderdaad, vandaag zou 1 van de ergste dagen zijn, in de stad is het momenteel 32 graden, maar buiten de stad nog hoger.
Mondy schreef:Danuah schreef:Het is verschrikkelijk.
Ik ben net terug van 9 weken Australië, wat 10 maanden hadden moeten zijn. De hitte is bizar, vaak trekt de wind op en dan gaat het zo hard.
Ik zat een paar uurtjes noordoost van Melbourne en ook daar moeten ze dieren gaan evacueren, plannen maken en vooral heel hard hopen dat het hen overslaat.
Zo naar om daar nu zulke goede vrienden te hebben, maar praktisch niks te kunnen doen..
Ben je eerder terug gegaan vanwege de branden ? Heftig om zo kort te kunnen gaan als je eigenlijk langer had willen blijven
Ga je wel terug?
Yasmine schreef:Danuah, heb je niet overwogen om naar een ander gebied te gaan? Zonde van je WHV op die manier, en er zijn gelukkig wel andere streken waar het niet brandt.