Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Bordje ophangen met ‘let op, cameratoezicht’ op een paar goed zichtbare plekken. Daadwerkelijk een camera ophangen hoeft niet eens. Laat haar maar denken dat ze gefilmd wordt.
SVRL schreef:
poes schreef:In dat andere topic hebben we nooit geweten wat er verder van gekomen is toch? De TS had toe wel aangifte gedaan.
SVRL schreef:Een paar jaar geleden was er hier toch een topic, waarbij een joy rider van een pony was gevallen en haar been gebroken had. Als ik me goed herinner, is daar een rechtzaak van gekomen en heeft die bokker alle kosten moeten vergoeden.
SVRL schreef:Een paar jaar geleden was er hier toch een topic, waarbij een joy rider van een pony was gevallen en haar been gebroken had. Als ik me goed herinner, is daar een rechtzaak van gekomen en heeft die bokker alle kosten moeten vergoeden.
Popstra schreef:Brutaal maar ik krijg hier ook een beetje sneue gedachte bij.
Wellicht het meisje haar ouders geen paardrijden voor haar kunnen betalen terwijl het echt haar droom is zoals ieder paardenmeisje op jonge leeftijd...ze ook niks durft te vragen uit verlegenheid..
Wil het hiermee niet goed praten wat ze doet natuurlijk maar denk niet dat ze kwaad in de zin heeft