Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tyleysmiley schreef:Kabayo.. Dat laatste heb ik zelf meegemaakt, wel goed afgelopen gelukkig...
Wij hadden iemand thuis gebracht die genoeg had gedronken, zetten hem netjes thuis op de bank af, leggen z'n spullen in de keuken... Worden we smorgens gebeld door de buren, dat de voordeur open stond, binnen was het een bende en meneer lag z'n roes bij hun in de tuin uit te slapen.. Zelf zei hij dat z'n fiets kwijt was, hij die ging zoeken... Dat wist ie dus nog wel, maar niet dat hij alles overhoop had gehaald, deur open had gelaten, om vervolgens bij de buren over het hekje te klimmen en daar tegen de schutting aan te gaan zitten slapen...
tyleysmiley schreef:Ik bedoel het echt niet rot, maar ik neem aan dat ze dat nog niet zeker weten? Hij kan wel op het oog nuchter zijn geweest,maar dat wil niks zeggen, of hebben ze in het café echt gezien dat hij niks gedronken heeft? Ik wil niks insinueren hoor, ik vraag het me oprecht af... Het is gewoon een verschrikkelijke gebeurtenis..
blokje schreef:Ik sprak vandaag iemand die betrokken was bij het, lichamelijke, onderzoek.
Zij gaf direct al aan dat in de media erg spannende verhalen rond gaan. Doodsoorzaak is bekend. Vermoord is hij niet. Dat had de politie al bekend gemaakt. Het zal binnenkort wel openbaar worden wat er daadwerkelijk gebeurt is mits de familie dat wil (zouden die daar inspraak op hebben?)
Zij maakt vaak mee dat zaken de meest wilde verhalen etc worden.
Vaak is de helft niet waar.
blokje schreef:Ik sprak vandaag iemand die betrokken was bij het, lichamelijke, onderzoek.
Zij gaf direct al aan dat in de media erg spannende verhalen rond gaan. Doodsoorzaak is bekend. Vermoord is hij niet. Dat had de politie al bekend gemaakt. Het zal binnenkort wel openbaar worden wat er daadwerkelijk gebeurt is mits de familie dat wil (zouden die daar inspraak op hebben?)
Zij maakt vaak mee dat zaken de meest wilde verhalen etc worden.
Vaak is de helft niet waar.