Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Kaitlyn schreef:Vreselijk inderdaad, ik hoop dat ze snel gevonden wordt.
De politie heeft inmiddels een foto vrij gegeven van een (mogelijk) belangrijke getuige/verdachte in de zaak.
Veel mensen denken dat het iemand is die ook al een week vermist is uit Schilde. Een kennis van mij die gisteren gaan flayeren was voor Julie heeft hem zien zitten op een bankje, dit is intussen ook gemeld aan de politie.
DeMolenhoek schreef:Calipso: Volgens mij snap je het niet... Het maakt niet uit van waar ze komen of wie ze de wereld heeft ingeholpen. Je had er ook voor kunnen kiezen deze niet verder te verspreiden. Je hebt hier nu iemand met zijn volledige naam vernoemd die er niets mee te maken heeft. Zeker omdat er al een belangrijke getuige was (die nu dader is) en er echt al een heel duidelijk spoor was. Daarom wordt er altijd om bronnen gevraagd in dergelijke topics. Politie, gerecht, al dan niet versprijd via de kranten. Iemand die speculeert op twitter is geen bron.
beatje schreef:Er zou een regel moeten komen dat de rechters of begleiders van deze mensen die ze rond laten lopen zelf verantwoordelijk worden gesteld voor hun klieënten dan denken ze nog wels eens 2x na om ze los te laten.