Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:__Sannne schreef:Tuurlijk kan dat wel. Maar of zij wel of niet knap is, is niet het onderwerp van dit topic. Waarom dan wel de nood voelen om dat te melden?
Euh, waarom niet? Of kwetsen “we” dan weer?
Ik ven het ermee eens dat men niet altijd hun mening hoeft te verkondigen, maar met zeggen dat men het kind niet knap vind is toch helemaal niks mis? Ik vind dat ook geen afkraken.
Iemand die mijn hond niet mooi vind kraakt haar toch niet af? Dat kan gewoon.
Het zou anders zijn als die persoon haar een afgrijselijk lelijk poedersuiker beest zou vinden. Mag die persoon overigens nog steeds vinden hoor, maar hoef je imo niet zo te ventileren...
Je mag tegenwoordig niks meer zeggen in dit land....
En dan nog een zijsprong... door de media op te zoeken krijgen mensen een mening over zo’n meisje.... wil je dat nier? Dan moet je er buiten blijven...
Kinke schreef:het gaat nou eenmaal over een modellencontract. En dan gaat het dus over of iemand mooi is of niet.
Paardenfan25 schreef:Mooi meisje, maar ik vind het nogal wat dat je als ouders je hele financiële toekomst in handen van een 9 jarige legt. Dit moet toch een enorme druk geven. Neem niet aan dat ze daar gaan werken. Hele gezin is dus afhankelijk van haar. Ook al vindt ze dit leuk, het is niet echt gezond.
Frummels schreef:Paardenfan25 schreef:Mooi meisje, maar ik vind het nogal wat dat je als ouders je hele financiële toekomst in handen van een 9 jarige legt. Dit moet toch een enorme druk geven. Neem niet aan dat ze daar gaan werken. Hele gezin is dus afhankelijk van haar. Ook al vindt ze dit leuk, het is niet echt gezond.
Dat neem je aan, maar dat staat nergens toch?Misschien hebben de ouders daar al werk gevonden, heeft een van de huidige werkgevers daar wel een vestiging etc.
Ine23 schreef:Frummels schreef:Dat neem je aan, maar dat staat nergens toch?Misschien hebben de ouders daar al werk gevonden, heeft een van de huidige werkgevers daar wel een vestiging etc.
In het filmpje op RTL wordt besproken dat ze een visum hebben en daardoor (waarschijnlijk) niet mogen werken. Ik weet niet hoe de wetgeving werkt in de VS, maar er werd gezegd dat er een verschil is tussen een greencard en een visum.