Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
BopjeBo schreef:Sta hier niet meer van te kijken. Thuis hebben we een melkveebedrijf met een fietspad langs ons land. Als de koeien zomers lekker buiten lopen en ook lekker languit in het gras liggen te slapen krijg ik regelmatig mensen aan de deur dat er een dooie koe ik het land ligt. Vooral in het weekend als er veel recreatie fietsers zijn. Ik lach ze dan altijd keihard uit, doe de deur altijd al open met 'u komt toch niet vertellen dat er een dooie koe in het land ligt toch?' Dan staan ze al direct met de mond vol tanden haha. Mensen schijnen niet te snappen dat koeien ook wel eens lekker in het zonnetje languit liggen te slapen, we hebben nog nooit een dooie koe gevonden
Ibbel schreef:Dat is op zich best een idee. Mits ezeltje nog vervoerd kon worden, en dan de stress van het transport voor lief nemen. Tóch het overwegen waard voor kinderboerderijen in het algemeen. Om kool en geit te sparen.
Verder geen goed woord over voor de handelswijze van deze vrouw, en alle begrip voor de kinderboerderij.
Resistance schreef:En ze zitten 's avonds wel weer allemaal lekker hun plofkipje weg te werken.Wat een gezeik zeg.