Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche81 schreef:Dat probleem heb ik dan weer niet. 1.60 hahaha
Janine1990 schreef:Hier 1.91, ik ken het probleemAvalanche81 schreef:Dat probleem heb ik dan weer niet. 1.60 hahaha
Lang leve mijn 1.86m![]()
En dan ben ik nog maar een kleintje... Gemiddelde man is 1.83m. Die moet zijn benen wel wijd doen wil hij in het Nederlandse OV fatsoenlijk kunnen zitten.
Kleiner zullen we niet meer worden... Groter daarentegen....
Janine1990 schreef:Dan nog is het lastig, haha! Nee, draag zelf geen rokjes, dan kijk ik liever, lolMaar jij bent een man Aillil![]()
Niet dat dat het probleem verandert![]()
Maar ik kan niet met een rokje in het openbaar vervoer gaan zitten...![]()
Tenzij jij ook graag rokjes draagt
Hiraeth schreef:Ik heb niet zo veel zin om me te mengen in de discussie, maarre...
That viral video you saw of a woman throwing bleach on men manspreading? Yeah, it's staged
Janine1990 schreef:Avalanche81 schreef:Dat probleem heb ik dan weer niet. 1.60 hahaha
Lang leve mijn 1.86m![]()
En dan ben ik nog maar een kleintje... Gemiddelde man is 1.83m. Die moet zijn benen wel wijd doen wil hij in het Nederlandse OV fatsoenlijk kunnen zitten.
Kleiner zullen we niet meer worden... Groter daarentegen....
robert45 schreef:Zahlina schreef:Mmm heb mij nooit druk gemaakt over hoe iemand zit, deze is dan ook nieuw voor mij en ik begrijp hem niet zo goed.
Ik heb wel standaard de neiging als ik een man zonder shirt zie lopen om er dan topless naast te gaan lopen, maar ja kan de boetes vast niet allemaal betalen die ik krijg terwijl de man gewoon door mag lopen.....
Op straat zonder shirt lopen als man persoonlijk helemaal niets mee. Ik snap ook nooit waarom ze op een hardcore festival allemaal met ontbloot lijf lopen. Alhoewel de vrouwen daar ook niet veel stof aan hebben... maar je hebt een punt.
Maar ik zou zeggen start met de hype om er topless naast te gaan lopen. Zou een van de eerste hypes zijn waar ik volledig achtersta!
robert45 schreef:AlwaysH schreef:Ik zit ook zo, vaak. Dus eigenlijk verdien ik het ook!
In combinatie met mannelijke gevoelens? Indien ja dan verdien je een fles water...
Indien nee dan is er iets aan de hand. Vlaag van verstandsverbijstering... gaat wel weer over.
Avalanche81 schreef:A3a1 schreef:Dan oproep aan vrouwen die het wel wat vinden, hier mannelijke aardbolbewoner, ik ben het met jullie eens!
Als ik in een uur tijd 4 medereizigers die naast me zitten moet vragen om ruimte, heb ik de balen.
Tja, ik moet heel eerlijk zeggen, ik kom het weinig tegen en als ik vraag of ik ook wat ruimte mag, zeggen ze braaf sorry. Dus geen issues hier. Het komt wel veel voor in New York met name, en als er vrouwen moeten gaan staan door dat gedrag, dat die persoon gewoon 3 zitplaatsen inneemt, vind ik water gooien helemaal prima. Als de boodschap op een andere manier niet overkomt, moet je iets he.
A3a1 schreef:Maar wie was het nou, iemand die ook regelmatig wordt weggehoond.
Ik schaam me echt wel voor mannen.
En hoeveel vrouwen zitten er nou daadwerkelijk met hun benen gespreid in het openbaar vervoer, bijna geen enkele, 1:100 wordt niet gehaald.
Ik heb er nu natuurlijk weer extra op gelet in de trein en geturfd.
5 vrouwen die met de benen naast elkaar zaten, dus niet over elkaar heen geslagen.
1 die ze iets verder uit elkaar had maar nog binnen de stoelafmeting.
Mannen 35....
en 26 van die mannen hadden hun benen zover uit elkaar hadden, dat de buur er last van had/zou kunnen hebben.
Dit in treinreis van ruim 1,5 uur van Haarlem naar Nijmegen.
Janine1990 schreef:Jeetje, en er was niet anders belangrijks of leuks waar je in die anderhalf uur over na hoefde te denken?
Volgende treinreis eens gaan nadenken over een goede steekproef. Succes
Avalanche81 schreef:Janine1990 schreef:Jeetje, en er was niet anders belangrijks of leuks waar je in die anderhalf uur over na hoefde te denken?
Volgende treinreis eens gaan nadenken over een goede steekproef. Succes
Tuurlijk, er is altijd wel iets anders, maar als je zo gaat redeneren worden problemen natuurlijk nooit aan de kaak gesteld.
Manspreading is voor een heel aantal mensen een probleem, dus vind ik het goed om het erover te hebben. Misschien als je 2 zitplaatsen in beslag neemt, er ook voor 2 betalen?(geldt dan ook voor tassen uiteraard)
@ A3a1: juist...... vrouwen doen dit soort dingen eigenlijk nooit. Dat is het punt denk..... en na verloop van tijd wordt het echt wel ergerlijk.
Janine1990 schreef:Ik doel er meer op dat A3a1 zich hiermee heel erg gelukkig moet prijzen, dat dit op dit moment zo belangrijk is in zijn leven. Weinig mensen die dat kunnen zeggen.
Qerty schreef:Janine1990 schreef:Ik doel er meer op dat A3a1 zich hiermee heel erg gelukkig moet prijzen, dat dit op dit moment zo belangrijk is in zijn leven. Weinig mensen die dat kunnen zeggen.
Ik vind het zo apart als mensen zoiets typen hier op bokt.
Dat jij de tijd neemt om dit topic te lezen en een bericht te posten betekent toch ook niet dat er helemaal niets belangrijkers in je leven speelt op dit moment