Mannen/vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Re: Mannen/vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:05

Dat probleem heb ik dan weer niet. 1.60 hahaha

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:05

Laatst ging in een overvolle bus een vrouw met haar tieten tegen mijn arm hangen.
Eerste wat ik dacht: waar is toch dat flesje bleek als je hem nodig hebt.....

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:08

Boudewijn de Groot schreef:
Ja, tante Julia ik lijkt al weer veel ouder,
Ik speel piano als u wil
Maar haal uw borsten van m'n schouder

Ik moest meteen aan Tante Julia denken :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:12

Avalanche81 schreef:

Lang leve mijn 1.86m -O-
En dan ben ik nog maar een kleintje... Gemiddelde man is 1.83m. Die moet zijn benen wel wijd doen wil hij in het Nederlandse OV fatsoenlijk kunnen zitten.

Kleiner zullen we niet meer worden... Groter daarentegen.... :\

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:16

Ibbel schreef:
Boudewijn de Groot schreef:
Ja, tante Julia ik lijkt al weer veel ouder,
Ik speel piano als u wil
Maar haal uw borsten van m'n schouder

Ik moest meteen aan Tante Julia denken :+
Ooh jeugdsentiment, ik blèrde dit vroeger altijd mee inde auto, haha!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:17

Janine1990 schreef:
Avalanche81 schreef:

Lang leve mijn 1.86m -O-
En dan ben ik nog maar een kleintje... Gemiddelde man is 1.83m. Die moet zijn benen wel wijd doen wil hij in het Nederlandse OV fatsoenlijk kunnen zitten.

Hier 1.91, ik ken het probleem :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:21

Maar jij bent een man Aillil :')

Niet dat dat het probleem verandert _O-

Maar ik kan niet met een rokje in het openbaar vervoer gaan zitten... :')

Tenzij jij ook graag rokjes draagt :))

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:22

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:24

Janine1990 schreef:
Maar jij bent een man Aillil :')

Niet dat dat het probleem verandert _O-

Maar ik kan niet met een rokje in het openbaar vervoer gaan zitten... :')

Tenzij jij ook graag rokjes draagt :))
Dan nog is het lastig, haha! Nee, draag zelf geen rokjes, dan kijk ik liever, lol :P

Wat ik dan zelf niet zo goed snap ik waarom mensen, in een lege trein, recht tegenover je gaan zitten. Niet eens schuin, nee pal voor je neus :roll:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:24

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:31

Janine1990 schreef:
Avalanche81 schreef:

Lang leve mijn 1.86m -O-

Oh, je zal mij niet horen klagen over grotere stoelen en meer ruimte. Wel relaxed :)

Maar dat groot zijn lijkt me hier en daar wel wat problematisch ja :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:32

Ailill schreef:
Wat ik dan zelf niet zo goed snap ik waarom mensen, in een lege trein, recht tegenover je gaan zitten. Niet eens schuin, nee pal voor je neus :roll:

Oh dat snap ik nooit. Zo creepy ook. Ik ben weg dan hoor

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:33

robert45 schreef:
Zahlina schreef:
Mmm heb mij nooit druk gemaakt over hoe iemand zit, deze is dan ook nieuw voor mij en ik begrijp hem niet zo goed.
Ik heb wel standaard de neiging als ik een man zonder shirt zie lopen om er dan topless naast te gaan lopen, maar ja kan de boetes vast niet allemaal betalen die ik krijg terwijl de man gewoon door mag lopen.....

Op straat zonder shirt lopen als man persoonlijk helemaal niets mee. Ik snap ook nooit waarom ze op een hardcore festival allemaal met ontbloot lijf lopen. Alhoewel de vrouwen daar ook niet veel stof aan hebben... maar je hebt een punt.

Maar ik zou zeggen start met de hype om er topless naast te gaan lopen. Zou een van de eerste hypes zijn waar ik volledig achtersta!

Help jij mij dan met een go fund page te starten?
Ik doe het namelijk met liefde maar het is in dit geval echt de politie en het gerecht waar ik bang voor ben.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:41

robert45 schreef:
AlwaysH schreef:
Ik zit ook zo, vaak. Dus eigenlijk verdien ik het ook! :D

In combinatie met mannelijke gevoelens? Indien ja dan verdien je een fles water...

Indien nee dan is er iets aan de hand. Vlaag van verstandsverbijstering... gaat wel weer over.

Ik zie niks raars hoor? Wat doen deze heren fout?

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-18 21:40

Avalanche81 schreef:
A3a1 schreef:
Dan oproep aan vrouwen die het wel wat vinden, hier mannelijke aardbolbewoner, ik ben het met jullie eens!
Als ik in een uur tijd 4 medereizigers die naast me zitten moet vragen om ruimte, heb ik de balen.

Tja, ik moet heel eerlijk zeggen, ik kom het weinig tegen en als ik vraag of ik ook wat ruimte mag, zeggen ze braaf sorry. Dus geen issues hier. Het komt wel veel voor in New York met name, en als er vrouwen moeten gaan staan door dat gedrag, dat die persoon gewoon 3 zitplaatsen inneemt, vind ik water gooien helemaal prima. Als de boodschap op een andere manier niet overkomt, moet je iets he.

Maar wie was het nou, iemand die ook regelmatig wordt weggehoond.
Ik schaam me echt wel voor mannen.

En hoeveel vrouwen zitten er nou daadwerkelijk met hun benen gespreid in het openbaar vervoer, bijna geen enkele, 1:100 wordt niet gehaald.
Ik heb er nu natuurlijk weer extra op gelet in de trein en geturfd.

5 vrouwen die met de benen naast elkaar zaten, dus niet over elkaar heen geslagen.
1 die ze iets verder uit elkaar had maar nog binnen de stoelafmeting.

Mannen 35....
en 26 van die mannen hadden hun benen zover uit elkaar hadden, dat de buur er last van had/zou kunnen hebben.

Dit in treinreis van ruim 1,5 uur van Haarlem naar Nijmegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:42

Ik stoor me er ook enorm aan als een man met z'n benen wijd zit als ik of anderen ernaast zitten, maar de reactie van deze vrouw gaat véél te ver.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:43

A3a1 schreef:
Maar wie was het nou, iemand die ook regelmatig wordt weggehoond.
Ik schaam me echt wel voor mannen.

En hoeveel vrouwen zitten er nou daadwerkelijk met hun benen gespreid in het openbaar vervoer, bijna geen enkele, 1:100 wordt niet gehaald.
Ik heb er nu natuurlijk weer extra op gelet in de trein en geturfd.

5 vrouwen die met de benen naast elkaar zaten, dus niet over elkaar heen geslagen.
1 die ze iets verder uit elkaar had maar nog binnen de stoelafmeting.

Mannen 35....
en 26 van die mannen hadden hun benen zover uit elkaar hadden, dat de buur er last van had/zou kunnen hebben.

Dit in treinreis van ruim 1,5 uur van Haarlem naar Nijmegen.

Jeetje, en er was niet anders belangrijks of leuks waar je in die anderhalf uur over na hoefde te denken?

Volgende treinreis eens gaan nadenken over een goede steekproef. Succes!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-18 21:47

Janine, ik vind dit belangrijk, belangrijk genoeg om er nog een tijdje staatjes van bij te houden.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:49

Janine1990 schreef:
Jeetje, en er was niet anders belangrijks of leuks waar je in die anderhalf uur over na hoefde te denken?

Volgende treinreis eens gaan nadenken over een goede steekproef. Succes

Tuurlijk, er is altijd wel iets anders, maar als je zo gaat redeneren worden problemen natuurlijk nooit aan de kaak gesteld.

Manspreading is voor een heel aantal mensen een probleem, dus vind ik het goed om het erover te hebben. Misschien als je 2 zitplaatsen in beslag neemt, er ook voor 2 betalen? :D (geldt dan ook voor tassen uiteraard)

@ A3a1: juist...... vrouwen doen dit soort dingen eigenlijk nooit. Dat is het punt denk..... en na verloop van tijd wordt het echt wel ergerlijk.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:56

Avalanche81 schreef:
Janine1990 schreef:

Volgende treinreis eens gaan nadenken over een goede steekproef. Succes

Tuurlijk, er is altijd wel iets anders, maar als je zo gaat redeneren worden problemen natuurlijk nooit aan de kaak gesteld.

Manspreading is voor een heel aantal mensen een probleem, dus vind ik het goed om het erover te hebben. Misschien als je 2 zitplaatsen in beslag neemt, er ook voor 2 betalen? :D (geldt dan ook voor tassen uiteraard)

@ A3a1: juist...... vrouwen doen dit soort dingen eigenlijk nooit. Dat is het punt denk..... en na verloop van tijd wordt het echt wel ergerlijk.

Ik doel er meer op dat A3a1 zich hiermee heel erg gelukkig moet prijzen, dat dit op dit moment zo belangrijk is in zijn leven. Weinig mensen die dat kunnen zeggen.

Moet ook zeggen, mijn vader... een jaar ouders dan A3a1... zit ook altijd zo...
Ik heb er werkelijk nog NOOIT over na gedacht... Als dit iets zou zeggen over mijn vader _O-

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:57

Oh ik heb vast onder een steen gelegen. Had nog nooit van de term gehoord.
5 jaar met de trein gereisd en hier echt nooit last van gehad en het is me ook nooit opgevallen.

Waar kan je je druk om maken.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:01

Maar toch fijn om bevestigd te worden in m'n man-zijn door de manier waarop ik zit. :') Nooit geweten dat daar een term voor was of dat het typisch mannelijk was. :P

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:11

Janine1990 schreef:
Ik doel er meer op dat A3a1 zich hiermee heel erg gelukkig moet prijzen, dat dit op dit moment zo belangrijk is in zijn leven. Weinig mensen die dat kunnen zeggen.

Ik vind het zo apart als mensen zoiets typen hier op bokt.
Dat jij de tijd neemt om dit topic te lezen en een bericht te posten betekent toch ook niet dat er helemaal niets belangrijkers in je leven speelt op dit moment :?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:17

Qerty schreef:
Janine1990 schreef:

Ik vind het zo apart als mensen zoiets typen hier op bokt.
Dat jij de tijd neemt om dit topic te lezen en een bericht te posten betekent toch ook niet dat er helemaal niets belangrijkers in je leven speelt op dit moment :?

Maar het gaat hier om iets lezen, wat 2 minuten kost.

Ik kan in anderhalf uur echt niet constant op hetzelfde letten. Mijn gedachten springen dan echt van hot naar her. Van dingen die ik op het werk niet moet vergeten, naar hoe ik mijn paard de dag er op ga rijden, naar iets leuks dat ik heb gezien voor in huis, naar verbouwingen thuis, naar noem maar op.
Maar misschien ben ik daar bijzonder in hoor :')

Ik merk echter wel vaak dat mensen die zich druk maken om dit soort nietszeggende dingen (want zeg nu zelf, wat zegt een bepaalde houding nu daadwerkelijk over mensen, never judge a book by it's cover, right?), verder weinig te doen hebben, dan wel graag het boek bij de omslag beoordelen.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:46

Ik vind het écht ongelofelijk dat je je hierom druk kan maken. Wat triest zeg. Ik weet niet of ik daar nou jaloers op ben of niet, had ik maar de mogelijkheid om me over zulke dingen op te winden :') _O-