Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Hier ook niet helaas, GL is hier op een zetel blijven hangen en de enige andere diervriendelijke en milieubewuste partij heeft een zetel moeten inleveren jammer genoeg. Goed dat ze door de rest van het land wel hoog hebben gescoord!
Magrathea schreef:8nnemiek schreef:Hier ook niet helaas, GL is hier op een zetel blijven hangen en de enige andere diervriendelijke en milieubewuste partij heeft een zetel moeten inleveren jammer genoeg. Goed dat ze door de rest van het land wel hoog hebben gescoord!
Ja echt! In diverse grote steden zijn ze de grootste geworden, waaronder Amsterdam. Super tof!
Shiloh schreef:Nijmegen is altijd al behoorlijk links.
Vorige keer SP de grootste, dit jaar met 6 zetels gedeelde 2de plaats met D66 en Groenlinks de grootste met 11. PVV doen we hier uberhaubt niet aan
Magrathea schreef:Shiloh schreef:Nijmegen is altijd al behoorlijk links.
Vorige keer SP de grootste, dit jaar met 6 zetels gedeelde 2de plaats met D66 en Groenlinks de grootste met 11. PVV doen we hier uberhaubt niet aan
Nee dat las ik. Iemand klaagde op de FB pagina van Wilders dat de PVV in Nijmegen niet meedeed en toen wist ze niet wat ze moest stemmen.
Gimme_Spurs schreef:Ik zag net een reclame van Amnesty over de wiv. Dat de privacy tussen arts-patiënt niet gewaarborgd wordt in de nieuwe wet. Alsnog stem ik voor. Doodeng nu al, al die cyber aanvallen.
Magrathea schreef:Niet dat het uitmaakt, maar de PvdD wil het wel verplicht stellen dat hondenbelasting besteed wordt aan hondenvoorzieningen(dát er hondenbelasting geheven moet worden is helaas landelijk bepaald en kan de gemeente weinig aan doen)
Magrathea schreef:Ja, van die hondenbelasting hoorde ik gisteren ook. Gek dat ik dat dacht![]()
Nu moet ik zeggen dat ik niet per se tegen hondenbelasting ben mits het dan ook aan hondenvoorzieningen wordt uitgegeven, of desnoods aan het gemeentelijke asiel...
In Den Haag heb je allerlei leuke losloopstroken voor honden naast de 80 km weg, zonder hek oid, dat is toch ook onzin