Anoniem schreef:Vealosz schreef:.
June, Denk je dat in haar tijd de pensioen net zo goed geregeld was als nu? Denk het niet. Al weet ik het vrijwel zeker. Mijn oma heeft vroeger meerdere baantjes gehad. Tot een eigen praktijk aan toe.
Ik heb liever dat ze mijn baan inpikken, en werken zoals wij dat moeten doen. Dan dat ze denken dat het geld uit de lucht komt gevallen. Want dat is nu wel het geval. En vertel mij niet dat het niet zo is, want ik heb zelf in een vluchtelingenopvang gewerkt, en ik ben nog steeds verbaasd over hoe ze denken over Nederland.
Jouw baan ''inpikken''? Werken zoals ''wij dat moeten doen''? Je bedoelt dat je graag een uitkering wil? Ik dacht dat je tegen gratis geld was?
En over die meerdere baantjes, ze heeft dus niet haar hele leven gewerkt? En leg me aub nou eens uit hoe het kan dat jouw oma altijd heeft gewerkt en 30 euro krijgt? Zit ze in de schuldensanering of?
Waarom heb jij nou een stuk tekst uit vealosz haar post gehaald? Waar duidelijk staat dat ze 2 banen heeft, en maar al te graag een van die banen wil afstaan om een vluchteling aan het werk te helpen?