purny schreef:Bevalt het je niet dan is daar de grens. Toedeloe
Mooi statement als je net uitgebreid hebt aangegeven dat er heel veel dingen je niet bevallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Bevalt het je niet dan is daar de grens. Toedeloe
NikkiDeKerf schreef:purny schreef:Bevalt het je niet dan is daar de grens. Toedeloe
Mooi statement als je net uitgebreid hebt aangegeven dat er heel veel dingen je niet bevallen...
Palmera schreef:Cinderella schreef:Ontevredenheid van een groep mensen serieus willen laten nemen door aangifte te doen? Serieus?.
Dit gebeurd anders te pas en te onpas door iedereen die zich minderwaardig/beledigt voelt. Het is een mode. En daar mag Wilders best aan mee doen.
HorseTopShop schreef:Ik ben in gedachten bij mijn oude buren die beide hun baan kwijt zijn geraakt, huis in de executie verkoop. Ze zitten nu met zijn zessen (4 kinderen) in de dakloze opvang in een kamertje van 5 bij 6. Hun stokoude honden hebben ze weg moeten doen, want die mag je daar niet houden.
Ze houden het al 4 jaar vol en met een beetje geluk kunnen ze over 3 jaar in een huurhuisje.
Dit waren altijd succesvolle mensen en zitten nu aan de grond. Heel erg sneu. Ik had graag gezien dat ze hun aan een huis hadden geholpen.
NikkiDeKerf schreef:purny schreef:Bevalt het je niet dan is daar de grens. Toedeloe
Mooi statement als je net uitgebreid hebt aangegeven dat er heel veel dingen je niet bevallen...Wat weerhoudt jou er dan van om ook Toedeloe te doen als het hier echt zo slecht bevalt?
purny schreef:NikkiDeKerf schreef:
Mooi statement als je net uitgebreid hebt aangegeven dat er heel veel dingen je niet bevallen...Wat weerhoudt jou er dan van om ook Toedeloe te doen als het hier echt zo slecht bevalt?
Ik ben een Nederlander en moet het met een l*llig schijtbeetje doen per maand. Asielzoekers komen in een gespreid bedje met alles en nog wat, ingericht huis en lopen te miepen dat ze het niet eens zijn met hetgeen wat ze krijgen. Ondankbaar
Goof schreef:purny schreef:Ik ben een Nederlander en moet het met een l*llig schijtbeetje doen per maand. Asielzoekers komen in een gespreid bedje met alles en nog wat, ingericht huis en lopen te miepen dat ze het niet eens zijn met hetgeen wat ze krijgen. Ondankbaar
Asielzoekers komen zeer zeker niet in een gespreid bedje en al helemaal niet in een ingericht huis. Ze krijgen een huis kaal opgeleverd en als je bedenkt dat ze zelf meestal niet meer hebben dan de kleding die ze aanhebben is dat het gewoon. Ze krijgen van de sociale dienst een zeer klein bedrag (of dat een lening betreft of niet weet ik even niet) waarvan ze spulletjes kunnen kopen bij een kringloopwinkel. En zelfs dat kunnen ze niet zelf, want ze zouden niet weten hoe of wat of waar. Met wat hulp kunnen zij dus inderdaad starten met een bed en een bank en een tafel en een pan. En dat is het.
superlotje schreef:Waarom krijgen asielzoekers en statushouders er de schuld van dat er te weinig sociale huurwoningen zijn? Volgens mij ligt die schuld bij de woningbouwverenigingen die het aanbod niet op de vraag aanpassen en misschien ook bij de mensen die van sociale huur gebruik blijven maken terwijl ze voldoende verdienen voor particuliere huur of koop.
HorseTopShop schreef:superlotje schreef:Waarom krijgen asielzoekers en statushouders er de schuld van dat er te weinig sociale huurwoningen zijn? Volgens mij ligt die schuld bij de woningbouwverenigingen die het aanbod niet op de vraag aanpassen en misschien ook bij de mensen die van sociale huur gebruik blijven maken terwijl ze voldoende verdienen voor particuliere huur of koop.
De asielzoekers krijgen niet de schuld. De regering krijgt de schuld, want die maken deze regeltjes.
Vandaar ook aangifte tegen Rutte.
HorseTopShop schreef:Goof schreef:Maar het wordt afgereageerd op de asielzoekers/vluchtelingen want die pest men net zo hard weer weg.
Hoe triest is dat dan?
Tja... Dat is hetzelfde dat voetbal hooligans zich richten op de politie. Hoe triest is dat?
superlotje schreef:HorseTopShop schreef:
Tja... Dat is hetzelfde dat voetbal hooligans zich richten op de politie. Hoe triest is dat?
De politie wordt ervoor getraind en betaald. Is wel wat anders dus.
HorseTopShop schreef:Het ergste van alles vind ik dat het allemaal sterke, gezonde mannen zijn die hierheen komen. Die hun land ontvluchten.
Mijn opa heeft in WW2 gevochten voor Nederland. Wat doen zij? Vluchten en laten hun vrouw en kinderen daar achter.