Ariana grande niet leuk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:49

lieveli schreef:
Jezus meiden, ze heeft echt wel door wat ze verkeerd heeft gedaan. Ik heb het uitgelegd, ze heeft het met de beste bedoelingen geopend. En het is hartstikke stom, maar hoe stom is het om vuur met vuur te bestrijden?

Maar jullie kunnen allemaal rustig slapen vanavond wetende dat je iemand met een beperking belachelijk hebt gemaakt.

Applaus.

Ik slaap prima. Als ik bij iedereen die iets raars zegt eerst in de berichten moet kijken of ze beperkt is kan ik heel bokt wel checken.

Mensen met een beperking hebben ook recht op een normaal leven, daar hoory dit bij. Weet niet wat erger is: Door bokkers belachelijk gemaakt te worden, of dat wildvreemde mensen op internet aangeven dat iedereen anders tegen je moet doen omdat je beperkt bent ;)

Urbanus

Re: Ariana grande niet leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:50

Als je dat niet weet heb ik echt compassie met je. En dat is niet iets waar ik bekend om sta.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:50

Wat moet je een moeilijk leven hebben als je de behoefte hebt anderen te vertellen hoe stom je iemand wel niet vindt. Altijd vervelend om zo onzeker te zijn dat je anderen naar beneden moet halen om jezelf beter te voelen. Hoop dat je ooit wat meer zelfvertrouwen krijgt, TS! :(:)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:55

Ik ben het met Ruitje eens, daar komt hij dat op Bokt een beperking te vaak gebruikt wordt om wangedrag te rechtvaardigen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:03

Dat iemand een beperking heeft betekent niet dat die persoon beperkt is. Iemand die een beperking heeft kan zich prima uiten em gevoelens tonen. Die doet dit alleen anders, door mee te draaien in de maatschappij leert die persoon wat wel en niet kan.
Dit is gewoon een les voor ts dat dit in oke is en hier leert ze van. Net zoals elk ander persoon wil zij ook een normale behandeling. Maar omdat ze beperkt is mag ze haar hoofd niet stoten. En word alles wat ze doet afgestompt waardoor ze veilig is. En dat is juist wat niet nodig is. Zij hebben vaak ook een leer moment nodig.

Spoiler:
Ik ben zelf ook "beperkt" alleen heel laat gediagnostiseerd. En ik wil niks liever als normaal behandeld worden. Doordat ik als "niet beperkt" werd behandeld merk je aan mij bijna niet wat er aan de hand is. En daarom ben ik pro stop met pamperen omdat ie veel gedrag aan kan leren. Fouten zijn erg fijn om van te leren. Het duurt alleen wat langer om de fout in te zien. Maar het is heel fijn als je achteraf een leermoment hebt.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:04

lieveli schreef:
Jezus meiden, ze heeft echt wel door wat ze verkeerd heeft gedaan. Ik heb het uitgelegd, ze heeft het met de beste bedoelingen geopend. En het is hartstikke stom, maar hoe stom is het om vuur met vuur te bestrijden?

Maar jullie kunnen allemaal rustig slapen vanavond wetende dat je iemand met een beperking belachelijk hebt gemaakt.

Applaus.

Ik wilde net zeggen. 'Boos' omdat iemand een ander belachelijk maakt, oke. Je mag best zeggen dat dat niet oke is en waarom/wat je ervan vind. Ik vind het ook erg onvolwassen. Maar om daarna de persoon zelf belachelijk te maken is een beetje hypocriet.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 17-08-17 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:05

Met alle respect voor iedereen hier, ik heb "officieel" ook een lichte verstandelijke beperking maar zou niet blij zijn als in een topic van mij gereageerd word omdat ze een beperking heeft een beetje aardig doen, ik ben gewoon wie ik ben en net als elk ander mens (met of zonder beperking) van vlees en bloed. Dat is stukje beperking :')
Beperking of niet ik ben het er wel mee eens dat sommige mensen wel weer érg kinderachtig reageren.
Ik weet niet hoe oud TS is maar denk in ieder geval niet dat dit de plek is om te roddelen over wie dan ook, of het nou een mede bokker is of een popster. Denk dat je daarvoor beter op een ander forum terecht kan waar dat vaker gedaan word ofzo :+ Zou niet weten wat voor forum, maar denk niet hier.

En nog even ontopic, ik heb geen hekel aan Ariana grande :+ Keek vroeger altijd series waar ze ook wel in speelde (ja op latere leeftijd keek ik nog erg vaak nickelodeon enz _O- ) vond haar altijd heel grappig en volgens mij is ze oprecht heel lief. Ook Ariana is nog maar een hele jonge meid he.

edit ; ts jij kan zelf helaas niet bepalen wanneer een topic gesloten mag/moet/kan worden, dit hangt geheel van de modjes hier af.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:09

Ts moet er zeker op gewezen worden dat dit niet oke is, maar sommige reacties gaan wel erg ver hoor. Er mag best een béétje rekening gehouden worden met dat wat lieveli aangeeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:11

Just saying, vuur met vuur bestrijden. Echt slim.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:12

Ach, ik krijg ook hoofdpijn van mevrouw Grande. Maar dan gaat hier gewoon de radio uit.
Veel mensen worden wel happy van haar, leven en laten leven Ts :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 23:13

Ik plaats hier een slotje. Aangezien er geen nieuwsbericht is waar dit topic over gaat past het niet thuis op [NM] Nieuws en Maatschappij en gezien het verloop van het topic lijkt verplaatsen weinig zin te hebben.