De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 14:33

Het was toch Amfetamine? Of is dat een andere naam voor Speed? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:35

"Beneden, bij een vierbaansweg, waren Bjorn en Derya elkaar uit het oog verloren"
Dit ook..... Hoezo?
Alsof je als stelletje dan zegt nou schat, jij die kant, ik deze kant en succes en hopelijk tot ziens? Je blijft toch bij elkaar dan?

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:35

Cayenne schreef:
Het was toch Amfetamine? Of is dat een andere naam voor Speed? :o?


Ja dat klopt op straat valt het onder speed of pep.

GabberGill

Berichten: 6027
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:41

Haaay niet om stoer te zijn, maar ik ken genoeg mensen die in een drugsbui alles aan gort slaan. Zijn 20x sterker dan ze ooit waren en in een ruzie waarin je het veel intenser beleefd kan er een hoop misgaan als er al struggles waren.
Kortom ik heb mensen meegemaakt die de heftigste bonje kregen omdat de ene een blad groen vond en de ander vond hem bruin. Dus dat.

Er wordt gezegd dat er amfetamine gebruikt is en dit is wat dat betreft zeker sfeerbepalend. Het is leuk als je onder goed gezelschap bent met mensen waar je van houdt. Op het moment dat er al lastige irritaties zitten worden deze alleen maar verergerd.


Ik denk dus dat er wel degelijk een fikse ruzie is geweest.

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:43

Lau schreef:
Cayenne schreef:
Het was toch Amfetamine? Of is dat een andere naam voor Speed? :o?


Ja dat klopt op straat valt het onder speed of pep.


Een vriend van mij ging wel erg vreemde dingen 'zien' na gebruik van speed (niet die dag maar eerder in z'n leven). Die beweerde dat tv aan en uit ging vanzelf etc. Die ging in geesten geloven. En als Die 2 het al vaker hebben gebruikt geloof ik best dat er gekke dingen gebeuren in je hersens.

Familie van Joey kan alleen niet geloven dat hij drugs heeft gebruikt. Lijkt me dat zijn familie hem wel aardig kent. Mijn familie zou dat ook over mij zeggen en weet van mezelf dat ik het nooit zou gebruiken.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:45

Onder invloed van drugs ben je sws niet helemaal jezelf. En je kan er psychotische klachten van krijgen, of compleet bad gaan.
Als ze zoals gezegd Indd drugs gebruikt hebben en ruzie hebben gekregen vind ik mijn eerdere speculatie zo gek nog niet.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:46

Ik heb er bij de SEH binnengebracht zien worden met de ambulance waar de ouders van zeiden, die van ons doet dat niet.
Labtesten wezen toch anders uit.

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:48

bruintje123 schreef:
Ik heb er bij de SEH binnengebracht zien worden met de ambulance waar de ouders van zeiden, die van ons doet dat niet.
Labtesten wezen toch anders uit.


Tuurlijk klopt dit. Net als met alcohol bij jongeren en ook dan gebeurt het. Misschien is Joey ook onder druk gezet ermee? Vaak doet groepsdruk zulke dingen met mensen terwijl ze het op zichzelf niet zouden gebruiken. Doffe ellende die drugs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:50

Speed kan latente psychoses aanwakkeren, maar in principe trip je niet op speed. Wel kan je er flink opgefokt van raken.

GabberGill

Berichten: 6027
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:55

Mijn ouders riepen ook eerst dat ik dat nooit zou doen en ook dit zou hun eerste reactie zijn. Is logisch. Hoeveel kinderen weten het niet voor hun ouders verborgen te houden. Over de volwassenen nog maar te zwijgen. Ik heb wel eens op feestjes gelopen dat ik bekende zag met ogen als tennisballen en duidelijk drugs op. Je verwacht het van vele niet en als het niet in je opvoeding zit verwachten je ouders ook dat je het nooit gaat doen.

Helaas gebeurd het veel meer dan gedacht wordt.

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:07

Mijn scenario is dat inderdaad niet het water op was, maar de dope. En dat ze beneden die weg waar ze heen zijn gelopen een afspraak hadden met de dealer.. En of Joey uit eigen beweging is teruggelopen en verdwaald is en ergens bezweken is van de hitte en uitdroging of dat hij een paar klappen heeft gehad blijft gissen...

Ik geloof niet in trippen en hallucinerend van het padje raken. Het zijn geen trippers, daar hebben ze de koppen niet voor. Ik geloof ook niet in een doordacht moordcomplot. Daar zijn ze te dom en ongeorganiseerd voor.

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:15

dat is ook vaag, ze komen niet echt over als zeer intelligent ;)
Hoe krijgen ze het dan voor elkaar om die Joey dan zo te verstoppen dat hij tot nu toe onvindbaar is?

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:18

Kinke schreef:
dat is ook vaag, ze komen niet echt over als zeer intelligent ;)
Hoe krijgen ze het dan voor elkaar om die Joey dan zo te verstoppen dat hij tot nu toe onvindbaar is?


Misschien heeft ie een vriend met een boot gebeld :7 :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:20

Kinke schreef:
dat is ook vaag, ze komen niet echt over als zeer intelligent ;)
Hoe krijgen ze het dan voor elkaar om die Joey dan zo te verstoppen dat hij tot nu toe onvindbaar is?


Daarom lijkt mij ook eerder dat hij is verdwaald. Hij liep niet goed, het was daar snikheet en speed en hitte is een gevaarlijke combi. Die is totaal verkeerd gelopen, oververhit geraakt en door zn hoeven gezakt vrees ik.

Maar we weten het niet he? Blijft gissen.

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:21

safina schreef:
Kinke schreef:
dat is ook vaag, ze komen niet echt over als zeer intelligent ;)
Hoe krijgen ze het dan voor elkaar om die Joey dan zo te verstoppen dat hij tot nu toe onvindbaar is?


Daarom lijkt mij ook eerder dat hij is verdwaald. Hij liep niet goed, het was daar snikheet en speed en hitte is een gevaarlijke combi. Die is totaal verkeerd gelopen, oververhit geraakt en door zn hoeven gezakt vrees ik.

Maar we weten het niet he? Blijft gissen.


Maar dan hadden ze hem toch moeten vinden met honden..?

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:25

Joey hoeft niet iets gebruikt te hebben. Als Bjorn alleen al gebruikt heeft en agressief is geworden kan dat ook genoeg zijn. Derya wellicht zo "helder" om hem te begraven...?
Ik ben heel erg benieuwd naar de honden! Die dieren zijn echt heel goed die nu heen gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:27

verootjoo schreef:
Maar dan hadden ze hem toch moeten vinden met honden..?


Dat hangt ervan af waar ze gezocht hebben met die honden. Tot nog toe alleen langs de route waarvan Bjorn en Derya aangegeven hebben dat ze hem hebben gelopen, las ik
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2890 ... 6da251e2bc

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:28

Er is ook met drones gezocht toch?
Hopelijk vinden die nieuwe speurhonden hem wel.

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:29

safina schreef:
verootjoo schreef:
Maar dan hadden ze hem toch moeten vinden met honden..?


Dat hangt ervan af waar ze gezocht hebben met die honden. Tot nog toe alleen langs de route waarvan Bjorn en Derya aangegeven hebben dat ze hem hebben gelopen, las ik
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2890 ... 6da251e2bc


Hmmm, waar zij zéggen te hebben gelopen inderdaad :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:30

vibabu schreef:
Joey hoeft niet iets gebruikt te hebben. Als Bjorn alleen al gebruikt heeft en agressief is geworden kan dat ook genoeg zijn. Derya wellicht zo "helder" om hem te begraven...?


Als meisje dat net een zware operatie heeft gehad iemand begraven in dat rotsachtige gebied, zonder gereedschap? Tsja, wie weet....

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 18:10

Als zij niks gebruikt heeft was ze in ieder geval nog een beetje helder. Die operatie was trouwens toch in april geweest? En zij zou toch een nier van Björn krijgen? Dan zouden ze dus beide geopereerd zijn....

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 19:25

Dat heeft eerder ook ergens gestaan dat Bjorn daarom langer in het ziekenhuis zou moeten blijven.
Maar nu is dat net echt terug te vinden in deze tijdlijn.

Biebz

Berichten: 5549
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 19:49


F_Orumster

Berichten: 15343
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:27

Als ik zijn facebook profielfoto zie vind ik het wel een tyoe dat drugs lust. Een beetje typisch gevalletje van een jonge knul die even zn pad wat kwijt is. (Ik heb zo'n broer) Naar om je zoon te verliezen aan zo'n fase.

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:31

Ik vind het ook zo'n vaag, apart en ongeloofwaardig verhaal. Die twee moeten er wel wat mee te maken hebben. Ik vraag me ook af of ze echt verhoord zijn daar, en hoe dat gegaan is.