Mini rokjes Facebook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: Mini rokjes Facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 15:23

Vieze mannen? We leven toch niet in 1900. Of ben jij maagd Maria?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 15:31

romyamb schreef:
op straat zien is niet blijvend

Dat ligt eraan. Sommige beelden krijg ik niet meer van mijn netvlies hoor :Y)

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 15:32

Sorry hoor, maar alle mensen die hier zeggen dat ' je dan maar geen kort rokje had moeten aantrekken'... Seriously? Victim blaming much. Die dames hebben er toch niet om gevraagd om zo op de foto gezet te worden? En daarnaast geeft wat iemand draagt niemand het recht om daar zomaar stiekem een foto van te maken.

Dit soort opmerkingen doen me nogal denken aan van die mensen die bij een verkrachting ook roepen dat 'ze er wel om gevraagd zou hebben omdat ze zich zo uitdagend kleed'.

Koia

Re: Mini rokjes Facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 17:40

Kijken is normaal, iedereen kijkt. Maar uitgebreid en ongevraagd foto's maken en online kwakken om er een soort vleeskeuring voor zielige kereltjes van te maken vind ik te ver gaan. Gewoon vrouwen in hele degelijke rokken.. en dan comments eronder "lekker kort.." "lekker stukje vlees"..krijg er de rillingen van. Die vrouwen worden ongevraagd in een schijnwerper gezet en als iets eenmaal online staat dan verdwijnt het daar niet zomaar. Als die mannetjes willen genieten van vrouwen in rokjes moeten ze lekker op een terrasje gaan zitten met mooi weer en hun ogen de kost geven (en commentaar voor zich houden), niks mis mee, maar dit? Nee. smakeloos. Ongevraagd foto's/film materiaal maken van mensen is misschien volgens de wet niet illegaal (al hoewel..? is dat eigenlijk wel zo?..wat als een of andere perv foto's van je kinderen maakt in het zwembad (openbare ruimte) voor 'prive gebruik'?) maar netjes is het zeker niet.

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:56

_Reneee schreef:
romyamb schreef:
op straat zien is niet blijvend

Dat ligt eraan. Sommige beelden krijg ik niet meer van mijn netvlies hoor :Y)

:') ja oke daar heb je gelijk in