Spot over telefoongebruik in verkeer. Hopelijk helpt hij,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 17:25

Ik schrik ervan hoeveel mensen hier zeggen hun telefoon te gebruiken onder het rijden. Ik heb zelf een auto-ongeluk gehad en een jongen onder de auto, we hadden geen van beiden schuld en daar heb ik nog steeds last van. Ik zou er alles aan doen om dat kwijt te raken.

Ik kan er echt met de kop niet bij dat mensen nu nog telefoneren achter het stuur en heb daar ook echt geen goed woord voor over, zelfs al is het alleen maar een snel appje. Ontzettend egoïstisch.

Hopen dat dit filmpje doordringt!

Gianti

Re: Spot over telefoongebruik in verkeer. Hopelijk helpt hij,

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 17:46

Ik vind het echt te bizar voor woorden hoeveel mensen even op hun mobiel kijken achter het stuur?! Ik ben best verslaafd in dagelijks leven aan mijn telefoon, maar geen haar op mijn hoofd dat ik er maar een blik er naar werk tijdens autorijden.. geen 1 pling is belangrijker dan een ongeluk...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:46

Janinevv schreef:
Had een vriendin getagd in de hoop dat ze er wat van zou leren paar seconden later plaatste ze op snapchat weer een filmpje achter het stuur.

Ook rijd ze met 120 km over 80 weg met telefoon in dr handen, heel stoer ja..

Er moet maar net iemand aan komen en je hebt het niet door, zo onverantwoord.. word er echt kwaad van!

En dan vinden mensen het raar dat ik het liefste in grote, dikke auto's rijdt.

Bedankt al die op hun telefoon kijkende hufters die mij daardoor op kosten jagen! Om enige kans te maken HUN stommiteiten te overleven.

Maar nee, ik heb geen enkele illusie dat dit spotje echt iets zal veranderen.
Ruim voor de slimme telefoon dacht een familielid al dat ie straffeloos vier motorfietsen total-loss kon rijden. Nou, dat kon dus niet........