Hopelijk ben je nu ergens waar je zonder pijn kan spelen, rust zacht kleine grote held. Ik hoop dat je nog wat leuke dingen hebt kunnen doen met je ouders voordat je zo achteruit ging. Hij heeft meer bereikt in zijn korte leven dan de meeste in hun lange leven.
karijn
Al kon ik hem niet...hij kwam wel bij me binnen. Toch veel aan gedacgt vandaag. Zojuist radiofragment geluisterd met het lied erna van sanne. Tranen biggelde over mijn wangen.
Rust zacht
melissac
Geplaatst: 07-07-17 23:43
Ik las het vanmorgen, kwam toch wel hard binnen.. Dit gun je niemand en wat was hij sterk..
Heel veel sterkte aan de nabestaande.. De hemel heeft een engel erbij..
Arethe
Geplaatst: 08-07-17 09:15
Wat een bijzonder klein mannetje was het. Heel mooi wat hij heeft weten te bereiken.
Hier in [***] hebben vrijwel alle kroegen etc ballonnen ophangen om het leven van Tijn te vieren en hem te bedanken. Een enorm mooi zicht en mooi gebaar.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 09-07-17 15:59
Iets in mij zegt dat er de aankomende tijd heel veel kindjes naar deze kanjer vernoemd zullen worden. En terecht. Rust zacht kleine held. Je bent maar 6 jaar oud geworden, maar jouw naam zal nog heel naam genoemd worden. In dat opzicht ben je onsterfelijk.